لزوم پرهیز مدیران دولتی از جانبداری از داوطلبین  انتخابات استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرکرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از حضور در جلسات و مراسماتی که به جانبداری از کاندیدای خاص منجر می‌شود به شدت پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز یکشنبه در جمع مسوولان استان بوشهر با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه وارد مرحله اجرایی فرایند انتخابات خواهیم شد و از 27 مهر تا 3 آبان ماه 1402 ثبت نام نهایی از داوطلبین به صورت الکترونیکی در پنجره واحد وزارت کشور انجام خواهد شد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی مطابق با شرح وظایف خود، پیوست انتخاباتی را برای ارتقای مشارکت در انتخابات پیش‌رو مد نظر قرار دهند و پیشنهادات خود در راستای تقویت مشارکت به ستاد انتخابات استان ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر تشدید همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها با ستاد انتخابات تاکید کرد.

پورات تصریح کرد: همچنین در راستای اهمیت انتخابات، دستگاه‌های فرهنگی نشست‌های بصیرتی با محوریت اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری برای جامعه هدف برگزار کنند.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های مرتبط با حوزه مدارس و دانشگاه به ویژه ادارت آب و برق برای خدمت رسانی مطلوب به دانش آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی جدید تلاش کنند و از قطع نمودن آب و برق مدارس و دانشگاه‌ها جلوگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: مدیران و تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکریم ارباب رجوع، خانواده شهدا و ایثارگران در جهت تسهیل و پاسخگویی مناسب و مطابق با قانون نهایت تلاش و همکاری لازم داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha