گنجویی: مشکات با آمادگی راهی بازی‌های آسیایی شد/ سرماخوردگی روی عملکرد او تاثیرگذار بود

هانگژو- ایرنا- نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس با اشاره به شرایط مشکات‌الزهرا صفی و انصراف وی از ادامه مسابقه با حریف چین‌تایپه در بازی‌های آسیایی، گفت: متاسفانه در روند قهرمانی شاهد اتفاقاتی هستیم که از دست ورزشکار خارج است و امروز هم مشکات به دلیل یکی از همین موانع، بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا،‌ فریده اشرف گنجویی درباره عملکرد مشکات الزهرا صفی در نخستین دیدارش در مسابقات تنیس بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: مشکات ماه‌ها است که تمرین می‌کند و در یک سال اخیر شدیدتر تمریناتش را پیگیری و طوری برنامه‌ریزی کرد که با آمادگی کامل به مسابقات وارد شود.

وی ادامه داد: به هر حال ممکن است در مسیر هر ورزشکاری فراز و نشیب به وجود بیاید، مشکات هم در چند روزی که وارد دهکده مسابقات شد احساس سرماخوردگی پیدا کرد که پزشکان دارو برای او تجویز کردند. این موضوع روی‌ کار این بانوی قهرمان تنیس کشورمان تأثیرگذار بود، او امروز با وجود تب و شرایطی که داشت به میدان رفت اما این موضوع روی عملکردش تأثیرگذار بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس تصریح کرد: مشکات در این چند روز دارو مصرف می‌کرد. او با تمام توانش در مسابقه حاضر شد، با شناختی که از او داریم انتظار یک جدال و رقابت سخت را داشتیم اما باید قبول کرد شرایط مناسب نبود.

گنجویی افزود: البته مشکات با قرعه سختی هم روبه‌رو شد و با یکی از بهترین و مطرح‌ترین بازیکنان حاضر در این مسابقات در دور اول برخورد کرد. رویارویی با چنین بازیکن باتجربه‌ای سخت بود و حریف توانمندی‌های بسیار بالایی داشت و باتجربه بود. رویارویی با چنین بازیکنانی هم می‌تواند به افزایش سطح کیفی ورزشکاران کمک کند که امیدواریم مشکات هم از این تجربه در بازی‌های بعدی به خوبی استفاده کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha