دین مداری و ایدئولوژی انقلاب باعث افول استکبار شده است

ساوه - ایرنا – جانشین سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دین مداری و ایدئولوژی انقلاب اسلامی باعث افول استکبار شده و به همین دلیل دشمنان تاکتیک‌های خود علیه ملت ایران را ادامه می دهند.

به گزارش ایرنا، سردار «محمدرضا عسگری» روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در شهرستان ساوه اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید ویژگی و ابعاد مختلف دفاع مقدس به نسل آینده بیان شود و اگر شرایط قبل بعد از این حماسه در کشور را مد نظر قرار دهیم متوجه خواهیم شد که خود باوری در اتکا به داشته های خودی، تقویت بنیه های اعتقادی و ایمانی از مهمترین دستاوردهای جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از همان ابتدای انقلاب دشمنی خود با ملت ایران را آغاز کرد و به دلیل نتیجه بخش نبودن نفوذ در سران مدیریتی، مسائل قومی و مذهبی، تجزیه طلبی ایران و اقدام مستقیم در جریان طبس، جنگ تحمیلی به وسیله یکی از جاه طلبان منطقه را برای ضدیت با ملت ایران شروع کردند.

جانشین سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: اما با تدبیر امام راحل جنگ که سراسر ضربه بود به جنگ تحمیلی تبدیل شد و با تبحر رزمندگان اسلام در بعد نظامی با ابتکارات و استفاده از تاکتیک‌های بومی توانستد این جنگ را به نفع ایران پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه داشته‌ها و هنر رزمی ایران اسلامی به خاطر ورود به موقع، اخلاص و ایثار رزمندگان و حمایت پشتیبانی از ولایت باعث شد که جنگ را با موفقیت پشت سر بگذاریم افزود: روش، دین مداری و ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران با دشمنان از جمله استکبار متضاد و خطرناک است و ریزش و افول آنان را دنبال شده است.

سردار عسگری یادآور شد: دشمنان نیز به همین دلیل تا کنون تاکتیک ها و هجمه ها علیه ملت ایران را ادامه داده و امروز نیز با ابزارهایی همچون اپوزیسیون این عناد را ادامه می دهند.

وی افزود: در زمان حاضر دشمنان به دنبال خدشه دار کردن امنیت جامعه و تلاش نیروهای مسلح در زمینه تامین این مهم هستند تا بتوانند از بین آنان روزنه ای برای ورود خود پیدا کنند.

جانشین سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: برای مقابله با این دسیسه لازم است اعضای نیروهای مسلح در همه ابعاد جامعه با وحدت و همدلی نه تنها فرصت میدان‌داری به دشمنان را ندهیم بلکه برای تامین امنیت مردم تمرکز داشته باشیم تا مجاهدانه به قله برسیم.

دین مداری و ایدئولوژی انقلاب باعث افول استکبار شده است

دشمنی ها علیه ملت ایران تمام نشده است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم در این آیین گفت: سلاح ایمان مهمترین ابزار مردم انقلابی ایران برابر دشمنان است .

سرهنگ پاسدار «علیرضا مهدی» یادآور شد: رژیم بعثی هنگامی که با حمایت استکبار و ایادی آن، وقتی جنگ تحمیلی را شروع کرد انتظار داشت چند روزه تهران را تسخیر کند اما به واسطه حضور مردم ایران در جبهه های جنگ بیش از ۲ هزار روز در نقطه صفر مرزی درگیر شد.

وی افزود: هم اکنون زیر سوال بردن دستاوردهای ایران اسلامی در دوره های مختلف تبدیل به یکی از مهمترین اقدام های دشمنان شده و نشان از تمام نشدن این دشمنی دارد و لازم است همه برای دفاع از این انقلاب و حقوق مردم آماده باشیم.

۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران با عنوان "هفته دفاع مقدس" نامگذاری شده است.

حزب بعث عراق به سرکردگی "صدام حسین" دیکتاتور مخلوع عراق، ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با حمله همه جانبه به جمهوری اسلامی ایران، جنگ نابرابر هشت ساله را به ایران تحمیل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha