۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85238144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۹۵ مورد آتش سوزی در کرج خاموش شد

۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبر: 85238144
۳۹۵ مورد آتش سوزی در کرج خاموش شد

کرج - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: ۳۹۵ مورد آتش سوزی طی شهریورماه امسال در این کلانشهر توسط آتش نشانان مهار شد.

محمد یساولی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: طی این مدت سه هزار و ۹۵۶ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۹۱۸ ساعت عملیات انجام دادند .

این مسوول بیان کرد: عملیات انجام شده با استفاده از تجهیزات و یک هزار و ۴۶۶ دستگاه خودروی صورت گرفت.

یساولی با اشاره به اینکه ۱۳۷ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، گفت: درماهی که گذشت ۳۴۰ مورد نجات یافته، ۵۴ مصدوم و ۱۲ فوتی در حادثه‌هایی کلانشهر کرج داشته‌ایم.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۱۴ با ۱۰ حریق و ۱۴ حادثه، ‌ایستگاه ۱۰۲ با ۱۲ حریق و ۱۲ حادثه وایستگاه ۱۱۰ با ۱۷ حریق و ۴ حادثه صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۶۱ مورد صدور جواز و ۱۴۸ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

این مسوول صدور ۲۳ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۴ مورد گواهی حریق و حوادث و تعداد ۷۵ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۱۵ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۳۳ مورد، در حوزه ایمنی شهری را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

وی گفت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۵ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات، و داوطلبان باحضور ۴۱۷ کارآموز به مدت ۲۷۷ ساعت با همکاری ۳۸ طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha