قناعتی: مسابقات پرورش اندام تهران بهمن برگزار می‌شود/ لک پناهنده نشده است+فیلم

تهران- ایرنا- رئیس هیئت بدنسازی استان تهران با اشاره به برگزاری رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی استان، پناهندگی یکی از قهرمانان اسبق این رشته و دبیر فعلی هیئت تهران را تکذیب کرد.

ابوالفضل قناعتی صبح پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص اولین مسابقات پرس‌سینه تهران در کمیته پاورلیفتینگ اظهار داشت: با مدیریت خوب پیمان ماهری‌پور، قهرمان جهان در رشته قوی‌ترین مردان و رئیس کمیته پاورلیفتینگ تهران، برای اولین بار اتفاقات خوبی افتاده است و امیدواریم بتوانیم شرایط برگزاری را بهتر کنیم. البته همین مسابقات هم تا جایی که من در جریانم به بهترین شکل برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش روی هیئت پرورش اندام تهران عنوان کرد: برنامه‌های استانی را به طور مداوم در حوزه برگزار می‌کنیم اما برای رقابت‌های قهرمانی استان تهران که مهم‌ترین رویداد ما به حساب می‌آید، منتظر اعلام برنامه دقیق کشوری هستیم تا برنامه را بدون ایجاد تداخل تنظیم کنیم. فکر می‌کنم در بهمن‌ ماه میزبان ورزشکاران تهران باشیم و مسابقات را برگزار کنیم.

رئیس هیئت بدنسازی استان تهران در پاسخ به شایعه پناهندگی رضا لک، دبیر هیئت بدنسازی تهران، اضافه کرد: مشکلاتی برای خانواده او پیش آمده است که در فرصتی 2 یا 3 ماهه برای رسیدگی به آن، کشور را ترک کردند. ما هم امیدواریم که او بتواند زودتر مشکلش را حل کند و بازگردد. این شایعات که او کشور را برای همیشه ترک کرده است، درست نیست و به ایران باز می‌گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha