پنج هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان لرستانی توزیع شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار در قالب مشق احسان همزمان با آغاز سال تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجید طائف" روز دوشنبه در رزمایش مشق احسان اظهار کرد: رزمایش های این ستاد در فصول مختلف و به مناسبت های گوناگون برگزار می شود که امروز با توجه به آغاز فعالیت مدارس، بسته های نوشت افزاری بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۳ رزمایش به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال با محوریت گروه‌های مردمی و جهادی در لرستان برگزار شده است ادامه داد: امسال نیز پنج رزمایش با عنوان توزیع وسایل سرمایشی، عید غدیر، توزیع سبد غذایی، مشق احسان و زائرین اربعین اجرا شده است.

طائف ادامه داد: در حوزه بنیاد احسان و ۱۵ خرداد نیز حدود ۲۷۱ مدرسه با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان انعقاد قرارداد و از این تعداد ۹۲ مدرسه تکمیل و تحویل داده شد.

وی گفت: در طرح جهش تولید دیمزارها نیز تعهد استان ۳۵۰ هزار هکتار بود که سال گذشته ۳۴۱ هزار هکتار با تامین هزینه ها توسط ستاد اجرایی و انجام امور اجرایی توسط سازمان جهادکشاورزی محقق شده است و و در این راستا حدود ۲۵۰ میلیارد ریال به صورت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha