واکنش تپسی به عدم ارائه سرویس مدرسه: از فردا به صورت تدریجی انجام می‌شود

تهران- ایرنا- شرکت تپسی اعلام کرد: ارائه سرویس مدرسه به دانش آموزان، از فردا (چهار مهر ماه) به صورت تدریجی آغاز می‌شود و طی روزهای آتی تا دهم مهرماه، ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صبح امروز خبری در خصوص عدم ارائه سرویس مدرسه توسط سامانه حمل و نقل هوشمند تپسی منتشر شد، به طوری که تپسی بدون اطلاع قبلی روز گذشته با ارسال پیامی به خانواده‌ها اعلام کرد که ارائه سرویس تا روز ۱۰ مهر ماه امکان پذیر نیست در حالی که این شرکت قرار بود از امروز سوم مهر ماه سرویس مدرسه را داشته باشد.

ارسال پیام تپیسی و عدم ارائه سرویس در روز جاری باعث نارضایتی و سردرگمی خانواده‌ها شد؛ به طوری پدر و مادرها مجبور شدن امروز خودشان فرزندان را به مدرسه ببرند و برای برگشت آن نیز با مشکل مواجه بودند.

خبرنگار ایرنا این مشکل را از شرکت تپیسی پیگیری کرد و روابط عمومی این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا به نکاتی اشاره کرد که به تاخیر ارائه سرویس منجر شده است.

به گفته آنها مهم‌ترین دلایل تاخیر در ارائه سرویس، افزایش چشمگیر درخواست‌های والدین طی هفته آخر شهریور و غیرقطعی بودن ساعات مدارس تا لحظات آخر و درخواست‌های متعدد والدین برای تغییر ساعات بوده است.

لازم به توضیح است که برای نهایی کردن سرویس مدرسه تپسی و تخصیص راننده، لازم است کل درخواست‌ها بر اساس مسیر رفت و برگشت و ساعت مدارس بررسی شده و دانش‌آموزانی که بیشترین همسانی را در این موارد باهم دارند در یک سرویس قرار داده شوند. بر همین اساس، تغییراتی که پیش از این گفته شد ارائه سرویس را با تاخیر مواجه کرد.

تپسی روز گذشته با ارسال یک پیام، ضمن عذرخواهی از والدین، این موضوع را به آن‌ها اطلاع داد. همچنین برای جبران این موضوع و تسهیل رساندن دانش‌آموزان به مدرسه طی این روزها، روزانه ۱۰۰ هزار تومان تخفیف تپسی به والدین ارائه شده است. لازم به توضیح است هزینه‌ای که والدین برای دریافت سرویس در این روزها پرداخت کرده‌اند نیز به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha