خیران ساوجی حمایت خود از دانش آموزان را ۵۰ درصد افزایش دادند

ساوه - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه گفت: خیران این شهرستان در جشن عاطفه ها حمایت خود از دانش آموزان نیازمند را حدود ۵۰ درصد افزایش دادند.

«حسین ذبیحی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون کمک های اولیه خیران این شهرستان در جشن عاطفه ها به ۳۳ میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش دارد.

وی اضافه کرد: این کمک ها در ۲ بخش به دانش آموزان نیازمند اهدا شده که ۱۲ میلیارد ریال آن به اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۲ میلیارد ریال نیز به ۲۷ مرکز نیکوکاری فعال شهرستان در این جشن تحویل داده شده است.

ذبیحی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و ۵۵۰ دانش آموز نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند یادآور شد: علاوه بر این تعداد مراکز نیکوکاری نیز حدود ۴۵۰ دانش اموز نیازمند حمایت را شناسایی کرده اند که کمک های جمع آوری شده به هر ۲ گروه اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه از محل کمک های جمع آوری شده امسال ۲ هزار دانش اموز تحت پوشش و نیازمند حمایت بهره مند شده اند اضافه کرد: یک هزار بسته نوشت افزار و لباس از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و یک هزار مورد نیز از سوی مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) یادآور شد: فردا نیز همزمان با سراسر کشور جشن شور عاطفه ها در مدارس این شهرستان آغاز و مدیران تا ۱۵ مهر ماه مهلت جمع اوری این کمک ها را دارند.

وی گفت: این کمک ها در اختیار مدیران مدارس برای کمک به دانش اموزان نیازمندی است که در همان مدارس در حال تحصیل هستند.

هم اکنون در این شهرستان چهار هزار و ۷۰۰ خانواده تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده که ۷۵ درصد آنان در مناطق شهری و ۲۵ درصد در مناطق روستایی هستند.

همچنین ۶۴ درصد از خانواده های تحت پوشش شامل زنان سرپرست خانواده هستند و یک هزار و ۵۶۰ نفر از مددجویان متشکل از دانش اموزان بی بضاعت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha