۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85238597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش: شاهد تحول روبه رشد در والیبال همدان هستیم

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: شاهد تحول روبه رشد در رشته والیبال هستیم به طوری که این رشته ورزشی جهش چشمگیری در ارزیابی فدراسیون داشته و توانسته جزو ۱۰ استان برتر کشور قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی حقیقی روز دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رئیسه والیبال استان همدان اظهار کرد: والیبال همدان در عرصه‌های مختلف اعم از استعدادپروری، برگزاری جشنواره‌های آموزشی، دوره‌های دانش افزایی، میزبانی‌های کشوری و توسعه فراگیر شهرستان‌ها در این رشته موفق عمل کرده است.

وی اظهار کرد: حضور پیشکسوتان و کارشناسان خبره والیبال در کنار قشر جوان و دانش آموخته باعث شده تا در فضای به دور از حاشیه و توام با همدلی، شاهد رشد روزافزون این ورزش باشیم.

حقیقی ادامه داد: ورزش‌های توپی همچون والیبال در فصل تابستان با استقبال خوب خانواده‌ها مواجه شده و برنامه ریزی خوبی را در اغلب رشته‌های ورزشی شاهد بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان همچنین یاد و خاطره مرحوم پروین مسعودی از پیشکسوتان مطرح والیبال همدان را گرامیداشت و یادآور شد: مرحوم مسعودی از مفاخر تاریخ ورزش همدان بود و خدمات وی در اذهان همگان ماندگار است.

مدیرکل ورزش: شاهد تحول روبه رشد در والیبال همدان هستیم

مسابقات والیبال برفی نگاه ها را به همدان ویژه تر کرد

رئیس هیات والیبال همدان نیز در این نشست گفت: فعالیت‌های والیبال این استان در ۲ سال اخیر چشمگیر بوده و هدفگذاری ما ارتقای جایگاه این رشته ورزشی در کشور است.

حمید بادامی نجات افزود: میزبانی‌های کشوری همچون والیبال برفی باعث شد تا همه نگاه‌ها به همدان به نسبت سال‌های قبل ویژه‌تر شود و بتوانیم با انگیزه مضاعف سایر اهداف تعریف شده را اجرایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال به دنبال تکرار میزبانی سال قبل والیبال برفی کشور هستیم و می‌خواهیم این استان را پایلوت این رشته ورزشی کنیم.

رئیس هیات والیبال همدان یادآور شد: والیبال همدان نسبت به سه سال گذشته با ارتقای ۱۰ پله‌ای در رتبه‌بندی فدراسیون در سطح کشور همراه شده که نشان از تلاش و زحمات اعضای هیات دارد.

بادامی خاطرنشان کرد: توسعه ورزش والیبال در ۲ بخش همگانی و قهرمانی جزو سیاست‌های اصلی هیات استان همدان است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون هفت هزار والیبالیست در رده‌های سنی مختلف در این استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha