هنرجو: مشکلی ایجاد نشود در هانگژو مدال‌آور خواهیم بود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون اسکیت، گفت: اگر مشکلی در روند بازی‌ها پیش نیاید چند مدال را باید برای اسکیت ایران کنار گذاشت.

به گزارش ایرنا، مجید هنرجو در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی اسکیت کشورمان به بازی‌های آسیایی هانگژو، تاکید کرد: در ابتدا باید از اصحاب رسانه تشکر کرد چراکه آنها در این مدت کنار ما بودند و امیدوارم پاسخ خوبی در هانگژو از سوی قهرمانان کشورمان شاهدباشیم.

وی ادامه داد: ۱۲ رشته زیر مجموعه اسکیت است که در هانگژو ۴ رشته وجود دارد. با رویکرد کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با هدف کیفی بودن اعزام کاروان، با حضور رشته‌های سرعت و فری استایل موافقت شد و امیدواریم رکوردهای خوبی داشتیم.

هنرجو تصریح کرد: از حمایت‌های کمیته تشکر می‌کنیم که زحمات ملی‌پوشان ما را دیدند. در این دوره از بازی‌ها روی مدال حساب کرده‌ایم.

وی در مورد حریفان ایران، گفت: در سرعت چین تایپه، کره‌جنوبی، چین و هند حریف اصلی ما هستند و در فری استایل نیز چین تایپه و چین رقیب ما به شمار می‌روند.

رئیس فدراسیون اسکیت در مورد پاداش ورزشکاران گفت: این موضوع با کمیته و وزارت است، اما فدراسیون برای طلا، نقره و برنز به ترتیب مبلغ ۸۰_۵۰_۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته که به مدال‌آوران اهدا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha