۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85238958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدرقه فرزند شهید حافظ امنیت سبزوار توسط فرمانده انتظامی + فیلم

سبزوار- ایرنا - همزمان با آغاز سال تحصیلی و به منظور تکریم خانواده معظم شهدا، فرمانده انتظامی سبزوار فرزند شهید حافظ امنیت این شهرستان سرگرد "داوود صبوری" را، که شهریور امسال در درگیری با اشرار قاچاقچی به شهادت رسیده بود، از منزل تا مدرسه بدرقه کرد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین بیات مختاری روز سه‌شنبه در اقدامی تحسین‌برانگیز، فرزند دانش آموز این شهید والامقام را که در آستانه فصل بازگشایی مدارس آسمانی شده بود، با خودرو سازمانی فراجا تا محل تحصیل مشایعت کرد و در آیین های ویژه ای که به این مناسبت در مدرسه فرزند این شهید برنامه ریزی شده بود، شرکت کرد.

شهید داوود صبوری، نهم شهریور امسال در جریان تعقیب و گریز پلیس و قاچاقچیان بین شهرستان داورزن و سبزوار مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان به خیل شهدا پیوست.

در این عملیات که از ایستگاه "کاهک" داورزن تا ورودی شهر سبزوار ادامه یافت ماموران انتظامی با تیراندازی خودرو پژو سواری قاچاقچیان مشروبات الکلی را متوقف کردند که در این بین سرگرد صبوری از ناحیه پهلو مجروح و به مرکز درمانی انتقال یافته و زیرمراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت و پس از یک روز بر اثر شدت جراحات وارده آسمانی شد.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha