هزار و ۱۳۵ متقاضی نهضت ملی مسکن در تایباد زمین دریافت کرده‌اند

مشهد-ایرنا- فرماندار تایباد گفت: هزار و ۱۳۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن تایباد واریز وجه کرده‌اند و قطعات زمین به آنها واگذار شده است.

مهدی دونده روز سه شنبه در بازدید از مجموعه طرح نهضت ملی مسکن تایباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم است که سرعت بخشی در اجرای آن همت و تلاش مسوولان را می طلبد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در دوره اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان، همراهی و تعامل بین دستگاههای اجرایی تایباد در بخش های مختلف سازنده بوده است و باید از همه ظرفیتهای شهرستان برای ساماندهی و به سرانجام رسیدن هرچه سریعتر این طرح عظیم ملی استفاده کرد.

فرماندار تایباد با تاکید براین که باید در مراحل اداری نهایت همکاری از سوی ادارات و دستگاههای خدمات رسان با متقاضیان بویژه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی انجام شود گفت: نهایی شدن طرح نهضت ملی مسکن به خانه دار شدن قشر ضعیف جامعه و جوانان کمک زیادی می کند.

دونده افزود: اجرای این طرح علاوه بر کاهش مشکلات مسکن مردم و جوانان تحول در سایر بخش های وابسته را نیز به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تایباد در قالب یک طرح ۴۳ هکتاری با ۲ هزار و ۵۳۴ واحد و سه طرح کوچکتر ۱۸، ۱۴ و ۲۲ واحدی با متقاضیان قرارداد دارد و این افراد در روند ساخت نهضت ملی مسکن ثبت نام و مشارکت کرده اند.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha