۳۲۰ تن قیر برای آسفالت معابر دوگنبدان و سوق اختصاص یافت

یاسوج - ایرنا-معاون مسکن و بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۳۲۰ تن قیر رایگان به شهرهای دوگنبدان و سوق اختصاص یافته و به زودی عملیات اجرایی آسفالت معابر در این مناطق آغاز می شود.

سید عبدالصاحب عزیزی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: امسال ۱۴۰تن قیر برای آسفالت معابر سایت ۶۴۸ واحدی مسکن شهر دوگنبدان و ۱۸۰ تن قیر برای آسفالت معابر بافت فرسوده شهر سوق پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: با این میزان اعتبار ۲۶ هزار متر مربع آسفالت در شهر دوگنبدان و ۲۲ هزار متر مربع در شهر سوق انجام می گیرد.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پارسال هم ۳۱۷ تن قیر برای آسفالت شهرهای دوگنبدان و دهدشت اختصاص و جذب شد.

عزیزی عنوان کرد: با این میزان قیر بیش از ۴۲ هزار متر مربع از معابر بافت فرسوده این شهرها آسفالت شده است.

وی تاکید کرد: در زمان حاضر ۲۰ طرح بازآفزینی شهری در قالب کانال های هدایت آب، آسفالت معابر،جدول گذاری در بافت های فرسوده مناطق مختلف استان در دست اجراست.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: طرح های بازآفرینی مناطق مختلف استان بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عزیزی با بیان اینکه اجرای طرح های بازآفرینی شهری نقش مهمی در زیباسازی سیمای شهری و رفاه حال ساکنان دارد تاکید کرد که شتاب بخشی به پروژه های بازآفرینی شهری از برنامه های اولویت دار دولت سیزدهم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha