آموزش، اولویت انجمن سینمای جوان است

یاسوج- ایرنا- معاون امور استانها و جشنواره‌های انجمن سینمای جوان ایران گفت: ارایه آموزش های لازم در بخش های مختلف از جمله در حوزه فیلم نامه نوسی، کارگردانی، تدوین در اولویت برنامه های سینمای جوان کشور است.

به گزارش ایرنا، "طیبه فلکیان" روز سه شنبه در کارگاه از ایده تا ارائه از سلسله کارگاه های آموزشی شصت و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه منطقه ای سینمای جوان دنا اظهار داشت: انجمن سینمای جوان کشور درکنار برگزاری جشنواره های متعدد منطقه ای درسطح استانها نگاه ویژه ای به مساله آموزش دارد.

وی بیان کرد: برای ارتقای جایگاه هنرمندان در بحث آموزش از ظرفیت استادان شناخته شده و صاحب سبک در حوزه های مختلف استفاده خواهد شد.

فلکیان تصریح کرد: آموزش اصولی، درست و مدون با حضور استادان صاحب سبک علاوه بر کمک به پیشرفت کیفی جشنواره به هنرمندان در شکل گیری و شناخت مسیر برای ادامه کار در این حوزه کمک می کند.

شصت و هفتمین جشنواره ی منطقه ای سینمای جوان دنا از سوم تا ششم مهرماه ۱۴۰۲ در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاری است.

کارگاه ایده تا ارایه از سلسه کارگاههای شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه سینمای جوان دنا با حضور فیلمسازان منتخب جشنواره و علاقمندان به موضوع کارگاه باحضور معاون امور استانها و جشنواره ها،معاون آموزش،معاون تولید و مدرس کارگاه سیامک سلیمانی در سالن نشست هتل پارس یاسوج برگزار شد.

یک هزار و ۲۸ اثر در دو بخش فیلم و عکس به دبیرخانه جشنواره در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده است.

وی تاکید کرد: فیلم ها در چهار بخش فیلم داستانی، مستند، تجربی و بخش پویانمایی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha