۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85239385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۵۲ اقدام پدافند غیرعامل در استان زنجان انجام شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان گفت: امسال بیش از ۵۲ اقدام پدافندغیرعامل در استان در حوزه‌های مختلف آب، گاز، برق، مخابرات و شهرداری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،محمد یاری روز سه شنبه در جلسه پدافند غیرعامل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، افزود: اقدامات پدافند غیر عامل پیشگیرانه، ضروری، حیاتی و نیاز اساسی جامعه محسوب می شود و اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این زمینه قابل تقدیر است.

وی بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از بروز مشکلات در جامعه، مدیریت و اقدامات جایگزین در مواقع بحرانی از جمله ازدحام مردم در مسابقات باید مورد توجه قرار گیرد که جزو موارد پدافند غیر عامل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه، گفت: اقدامات اساسی در زمینه پدافند غیرعامل در این اداره کل انجام گرفته است.

جواد بازرگان، این اقدامات را دستاوردهای ارزشمندی برشمرد که از حوادث غیر قابل جبران جلوگیری و مصونیت ایجاد می کند.

مدیر کل ورزش و جوانان به دستاوردها و اقدامات قابل توجه این اداره کل در این زمینه اشاره کرد و افزود: استانداردسازی اتاق سرور(مرکز داده)، راه اندازی فیبرنوری و ژنراتورها، افزایش و بهبود عملکرد دوربین های مداربسته و بهسازی محیط اطراف مجموعه ورزشی انقلاب در راستای جلوگیری از آبگرفتگی در مجموعه در زمان بروز سیلاب ها و دیگر اقدامات پیشگیرانه از جمله این موارد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha