۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85239395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخاب شهردار بومی، اولویت اعضای شورای شهر قیدار است

زنجان - ایرنا- عضو شورای شهر قیدار گفت: ۱۰ نفر کارنامه عملکردی خود را در پی انتشار فراخوان برای تصدی مسوولیت شهرداری قیدار ارسال کردند و تاکید اعضای شورا بر انتخاب شهردار بومی است.

خدیجه خداکرمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هنوز هیچ فردی از بین این افراد برای تصدی مسوولیت شهرداری قیدار انتخاب نشده است.

وی ادامه داد: افرادی که سوابق کاری خود را برای شهرداری ارسال کرده اند، فقط بومی نیستند و گزینه غیربومی نیز بین آنها وجود دارد.

خداکرمی گفت: در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و قرار است که امروز هم دو نفر دیگر، سوابق کاری خود را ارسال کنند.

وی تصریح کرد: تاکید اعضا در انتخاب شهردار، بومی بودن اوست که اگر هم بومی نباشد حتما باید به همراه خانواده در شهر ساکن شود.

خداکرمی ادامه داد: در صورتی که مطابق فراخوان، شخص بومی برای تصدی این مسوولیت اعلام آمادگی نکند، اعضای شورا از افراد مورد نظر، شخصی را به عنوان شهردار انتخاب خواهند کرد.

رئیس شورای شهر قیدار با بیان اینکه در حال حاضر شهر با حضور سرپرست شهرداری به خوبی اداره می‌شود و خوشبختانه مشکلی در روند ساخت پروژه‌ها پیش نیامده است، اضافه کرد: شورا به دنبال آن است که با تغییرات مدیریتی مشکلی در روند ساخت پروژه‌ها پیش نیاید.

شهردار سابق قیدار تیرماه سال جاری به دلیل سکونت نداشتن به همراه خانواده در شهر قیدار با چهار رای اعضای شورای اسلامی این شهر برکنار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha