۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85190780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکیب هیأت رئیسه شورای شهر قیدار تغییر کرد

زنجان - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر قیدار گفت: با برگزاری انتخابات هیأت رئیسه ترکیب هیأت رئیسه این شورا تغییر کرد و صفرعلی اسلامی به عنوان رئیس آن انتخاب شد.

خدیجه خداکرمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر قیدار برگزار و بر اساس رای اعضا صفرعلی اسلامی به عنوان رئیس و مصطفی توحیدلو به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر قیدار شامل پنج نفر است، اضافه کرد: برای حفظ وحدت و انسجام بین اعضای شورا هر سال یک نفر ریاست شورا را عهده دار می‌شود.

خداکرمی به پیشرفت خوب پروژه‌های شهر قیدار اشاره کرد و اظهار داشت: پارک کوهستان، آسفالت‌ریزی دستی و مکانیزه، جدول‌کاری معابر شهری از جمله اقدامات عمرانی است که در شهر در حال انجام است.

وی بودجه امسال شهرداری قیدار را ۱۶۳ میلیارد تومان اعلام و خاطر نشان کرد: درصد تحقق بودجه این شهر قابل قبول است.

رئیس شورای شهر قیدار با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری قیدار با حضور سرپرست اداره می‌‎شود، اضافه کرد: خوشبختانه اداره شهرداری قیدار با سرپرست، خللی در پروژه‌ها ایجاد نکرده است و کماکان شاهد پیشرفت و حرکت رو به جلوی پروژه‌ها هستیم.

وی در ارتباط با انتخاب شهردار جدید نیز گفت: طی ۲ هفته آینده در ارتباط با انتخاب شهردار تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد و قطعا شهرداری انتخاب می‌شود که خللی در پروژه‌های در دست ساخت ایجاد نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha