۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85239661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از هشت هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - هشت هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند روز سه‌شنبه گفت: ماموران پاسگاه "حاجی‌آباد" شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به یک دستگاه نیسان مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، چهار هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی افزود: ماموران یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف چهار هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران ایست و بازرسی سهل‌آباد در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ حسین عرب افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، چهار هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند دارای ۱۱ شهرستان است و سوخت بیشترین فراوانی کالای قاچاق را در این استان مرزی دارد.

اغلب خودروهای حامل سوخت قاچاق از راه‌های وسیع این استان در مجاورت مرزهای شرقی گذر می‌کنند و خودروهای شوتی از معضلات جاده‌های این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha