۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85239670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین مهر سینمای ایران در زنجان برگزار می‌شود

۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبر: 85239670
آیین مهر سینمای ایران در زنجان برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و اشاره اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری آیین مهر سینمای ایران، گفت: در این مراسم از فعالان و یک چهره برجسته حوزه سینما در استان تجلیل می‌شود.

ابراهیم قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه با حضور مدیرکل امور استان های سازمان سینمایی و مسوولان و هنرمندان و هنردوستان، پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می شود.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و اشاره اسلامی استان زنجان ویژه برنامه هفته مهر سینمای ایران در سراسر کشور به ابتکار سازمان سینمایی و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۶ تا ۱۲ مهرماه برگزار خواهد شد.

قاسمی اظهار کرد: هفته مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته های مختلف و هنرمندان ایثارگر طراحی و پیش بینی شده است.

وی افزود: در هفته مهر سینمای ایران با همکاری و هم فکری نهادها و شخصیت های هنری، فعالترین و بهترین سینماگران استانی شناسایی می شوند و پس از ارزیابی از برگزیدگان استانی در مراسمی که به همین مناسبت در مراکز یا شهرستان های منتخب در نظر گرفته شده است تجلیل می شود.

سال گذشته در دوره نخست جشن مهر سینمای ایرنا در زنجان، از جمال شورجه کارگردان سینما با حضور مدیران ارشد استانی، چهره های برجسته فرهنگی و هنری و علاقه مندان سینما تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha