اورژانس لرستان ۵۱ هزار و ۲۲۰ بیمار را به مراکز درمانی منتقل کرد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: امسال ۵۱ هزار و ۲۲۰ بیمار توسط اورژانس این استان به بیمارستان ها ومراکز درمانی منتقل شد.

"محسن آدینه وند" روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۲۴۹ هزار و ۱۴۵ تماس با اورژانس استان برقرار شد که در این راستا ۵۱ هزار و ۲۲۰ بیمار به مراکز درمانی منتقل شدند و پنج هزار و ۸۳۵ مورد درمان سرپایی نیز طی این ماموریت ها انجام شده است.

وی افزود: این مدت ۴۱ هزار و ۲۷۹ ماموریت شهری و ۱۹ هزار و ۱۱۷ ماموریت جاده ای جهت امدادرسانی در اورژانس استان انجام شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با بیان اینکه امسال ۲۰۱ ماموریت هوایی توسط اورژانس لرستان انجام شده است، عنوان کرد: همچنین ۶ هزار و ۴۳۸ ماموریت در زمینه تصادف شهری و چهار هزار و ۳۷۳ ماموریت برای امدادرسانی به تصادفات جاده ای در استان انجام شد.

آدینه وند با بیان اینکه ۳۴ هزار و ۸۴۱ مورد ماموریت تصادفی غیرجاده ای در اورژانس استان ثبت شد، ادامه داد: ۱۴ هزار و ۷۴۴ ماموریت غیرتصادفی جاده ای نیز در این مدت به ثبت رسیده است.

وی یادآور شد: امسال ۱۲۳ مسمومیت مونوکسید کربن در استان گزارش شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان یادآور شد: همچنین امسال طی ماموریت های انجام شده پرسنل اورژانس استان موفق به احیای ۷۳ نفر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha