فیلم «بعد از ظهرهای فعال» دانش‌آموزان را از فضای مجازی دور می‌کند

مشهد-ایرنا- سازنده فیلم داستانی "بعد از ظهرهای فعال" گفت: این فیلم داستانی تلاش می کند اوقات بعد از ظهر که هنگام فراغت دانش‌آموزان است را با حرفه‌آموزی، هنرآموزی یا موارد دیگری پر کند تا نوجوانان را از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دور نگه دارد.

سید مهدی رضازاده فخار که کارگردان، نویسنده و تهیه کننده این فیلم داستانی است، روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا از آغاز فیلمبرداری تله فیلم سینمایی "بعد از ظهرهای فعال" در مشهد خبر داد.

وی بیان کرد: نشستی با مسوولان اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فنی و حرفه ای، اداره کل اوقاف و امور خیریه و برخی نهادهای دیگر برای حمایت از ساخت این فیلم برگزار شد تا هر یک از این دستگاه های اجرایی به نحوی در ساخت فیلم داستانی مزبور سهیم شوند، در این راستا صدا و سیمای جمهوری اسلامی قول پخش تلویزیونی و اداره کل آموزش و پرورش استان قول پخش سینمایی این فیلم را داده است.

این فیلمساز زمان تقریبی پایان فیلمبرداری این فیلم را یک ماه ذکر و بیان کرد: این فیلم داستانی در مشهد فیلمبرداری می شود، هنرپیشه های زیادی دارد که از هم استانی ها و مشهدی ها در آن بازی گرفته شده است، چهار بازیگر اصلی آن که از هنرمندان حرفه ای کشور هستند نیز نقشهای اصلی این اثر را برعهده دارند که اسامی آنان در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

رضا زاده با اشاره به هزینه بالای تولید فیلم بعد از ظهرهای فعال اظهار امیدواری کرد که دستگاه های اجرایی بیشتری حمایت کننده ساخت این اثر آموزشی تا پایان فیلمبرداری آن باشند.

فیلم «بعد از ظهرهای فعال» دانش‌آموزان را از فضای مجازی دور می‌کند

به گزارش ایرنا، سید مهدی رضازاده فخار نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سید مهدی رضازاده فخار می‌توان به فعالیت در فیلم «استخونای» بابام اشاره کرد.

سید مهدی رضازاده فخار در سال ۱۳۸۶ توانست با فعالیت در فیلم استخونای بابام تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر داریوش ارجمند، اکبر عبدی، گوهر خیراندیش و رضا توکلی توانست سطح کاری او را متحول کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha