فرماندار بهارستان: دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار مسئولان است

بهارستان - ایرنا - همزمان با هفته دفاع مقدس فرماندار شهرستان بهارستان با حضور در منزل شهید رضا مهدوی با خانواده این شهید والا مقام دیدار و از ایثار و صبوری آنان قدردانی کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار مسئولان است

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بهارستان؛ عبداله نوحی روز سه شنبه به همراه فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در منزل شهید رضا مهدوی در روستای اورین اظهار داشت: حضور در منزل شهدا که افرادی‌ صبور و کم توقع از جامعه هستند، افتخاری بزرگ برای مسئولان است و آنان را در خدمت رسانی به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی افزود: وجود خانواده های معرز نعمت بزرگی برای جامعه است و نباید حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود شود بلکه لازم است تا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها مستمر بوده و توصیه خانواده معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بهارستان خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در تمامی دیدارها توصیه آنان به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این مهم نشان از روح بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

شهید رضا مهدوی در ۲۳ دی ۱۳۶۵ در شلمچه و عملیات کربلای ۵ در سن ۱۹ سالگی که صورت داوطلبانه در جبهه حاضر و به فیض شهادت نائل آمد.

روستای اورین از توابع شهرستان بهارستان که در زمان جنگ ۹۰ خانوار داشته بیست شهید تقدیم انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha