اوجاقی: هیج وقت قول مدال نمی‌دهیم

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم ملی ساندا پس از راهیابی۴ نماینده کشورمان به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی گفت: هیچ وقت قول نمی‌دهیم، اما همیشه انتظار بالاترین‌ها را داریم چون به گونه‌ای کار می‌کنیم که به فکر موفقیت هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا،امیر اوجاقی، سرمربی تیم ملی ساندای مردان درباره عملکرد ووشوکاران کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: خوشبختانه امروز روز خوبی بود. امیدوارم فردا و پس فردا هم بتوانیم بدرخشیم.

وی ادامه داد: هر ۴ نماینده کشورمان به مدال رسیدند اما امیدوارم فردا و پس فردا هم به این روند ادامه دهند و به مدال طلا برسند.

سرمربی تیم ملی ساندای مردان تصریح کرد: تمرینات خوبی داشتیم، اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها را به خوبی از نظر ذهنی و بدنی آماده کردیم و شرایط ایده‌آلی داشتند. به غیر از محمدسیفی؛ سلیمی و پناهی مدال بازی‌های آسیایی را نداشتند که باعث ایجاد هیجان شدن بود. ساندا رشته سختی است، اما باید این هیجانات را کنترل کنیم تا به موفقیت برسیم.

اوجاقی درباره پیش‌بینی‌ از مدال‌های ووشو گفت: تصمیم نداشتیم تا پایان مسابقات صحبت کنیم چون ممکن است تمرکزمان به هم بریزد؛ هیچ وقت قول نمی‌دهیم، اما همیشه انتظار بالاترین‌ها را داریم چون به گونه‌ای کار می‌کنیم که همیشه به بهترین‌ها فکر می‌کنیم و امیدواریم فردا این بهترین‌ها برای بچه‌ها رقم بخورد.

افشین سلیمی نماینده وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا مردان ایران هم پس از صعود به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی با شکست حریف ویتنامی و قطعی کردن مدالش، گفت: ویتنامی‌ها حریفان خوبی هستند، اما با تمریناتی که انجام دادیم و تدابیری که مربیان داشتند نمایش خوبی مقابل این حریف داشتیم و مربیان هم راضی بودند.

وی ادامه داد: حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و هدفم این بود که مسابقه را با قدرت شروع کنم و تاکتیک‌هایی که مد نظر داشتیم را اجرا کردیم.

ملی‌پوش ساندای ایران درباره حریف مرحله بعدش گفت: حریف بعدی‌ام از کره‌جنوبی است که باید با حریفان او را آنالیز کنیم تا بتوانیم به پیروزی برسم. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

شجاع پناهی ووشوکار وزن منهای ۶۰ کیلوگرم نیز پس از پیروزی مقابل حریف قزاقستانی و صعود به نیمه‌نهایی، اظهار داشت:خدا را شکر توانستم چیزهایی که مدنظر خودم و مربیان بود را در بازی اجرا کنم. مسابقات ما تک حذفی است و جدول شانس مجدد وجود ندارد برای همین هربازی برای ما حکم فینال را دارد.

وی افزود: خوشحالم که توانستم این بازی‌ را با برد پشت سر و بگذارم و وارد چهار نفر شوم.

پناهی درباره نحوه مبارزه‌اش در این دیدار گفت: مسابقات ما طوری است که باید از همان ابتدا برتری را به حریفانمان دیکته کنیم. بازی‌ را باید محکم شروع کنیم تا مبارزه‌ گره نخورد. همه شرایط برای ما آماده بود ولی خیلی سخت بود.وزن زیادی کم کرده‌ام و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته‌ام و برای کسب مدال طلا آمده‌ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha