صعود منچستریونایتد در شب تقلید شادی گل هموطن مسی از رونالدو

تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر کریستال‌پالاس را مغلوب کند و به مرحله بعدی رقابت‌های فوتبال جام اتحادیه انگلیس صعود کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های منچستریونایتد و کریستال‌پالاس از دور سوم رقابت‌های فوتبال جام اتحادیه انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اولدترافورد با قضاوت مایکل سالیزبری برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر منچستریونایتد به پایان رسید.

برای شاگردان اریک تن هاخ در این دیدار ابتدا الخاندرو گارناچو موفق شد در دقیقه ۲۱ گل اول را به ثمر برساند. این ستاره آرژانتینی با وجود هموطن بودن با لیونل مسی، کریستیانو رونالدو را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده و سعی می‌کند همیشه از او تقلید کند. وینگر منچستریونایتد پس از گلزنی مقابل کریستال پالاس، این بار به سراغ شادی‌های سال ۲۰۱۶ رونالدو رفت و آن‌ها را تقلید کرد.

صعود منچستریونایتد در شب تقلید شادی گل هموطن مسی از رونالدو

صعود منچستریونایتد در شب تقلید شادی گل هموطن مسی از رونالدو

رونالدو پس از گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید شادی گل «I'm Here» را به نمایش گذاشته بود. گارناچو رابطه بسیار نزدیکی با رونالدو دارد و پیش از این نیز شادی‌های او را تقلید کرده بود.

در دقیقه ۲۷ کاسمیرو موفق شد روی ارسال میسون مونت با یک ضربه سر تماشایی گل دوم را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و آنتونی مارسیال در دقیقه ۵۵ موفق شد روی پاس کاسمیرو اختلاف را به ۳ گل برساند تا خیال هواداران شیاطین سرخ از بابت کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد راحت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha