جدال سه هوگوپوش برای فتح سکوی آسیایی 

تهران- ایرنا- در ادامه رقابت‌های تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو امروز سه نماینده کشورمان در بخش کیوروگی به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به بازی‌های آسیایی هانگژو در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم بانوان ملیکا میر حسینی وکیلی در نخستین مبارزه به مصاف ایندیرا بانست از نپال می‌رود و در صورت پیروزی در مرحله بعد باید با نماینده ای از کشور اردن مبارزه کند.

در این وزن ۱۳ هوگوپوش از کشورهای اردن، ایران، نپال، ازبکستان، تایلند، فلسطین، قزاقستان، کره‌جنوبی، ویتنام، فیلیپین، هند، چین تایپه و چین حضور دارند.

اما در بخش مردان متین رضایی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم در دور نخست استراحت ولی در دور دوم باید با برنده قرقیزستان و تاجیکستان مسابقه دهد.

در این وزن ۲۱ تکواندو کار از کشورهای اردن، ویتنام، قطر، تایلند، فیلیپین، چین، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ایران، کره‌جنوبی، لائوس، افغانستان، مغولستان، عربستان، چین تایپه، نپال، هنگ‌کنگ، فلسطین و ازبکستان حضور دارند.

اما نماینده سنگین وزن کشورمان در منهای ۸۰ کیلوگرم مهران برخورداری در دور نخست استراحت داشته و در دور دوم باید به مصاف برنده مسابقه افغانستان و نپال برود.

در این وزن ۲۰ تکواندو کار از کشورهای اردن، چین، هنگ کنگ، ازبکستان، چین تایپه، ژاپن، عراق، ماکائو، قزاقستان، ایران، نپال، فیلیپین، کویت، عربستان، قزاقستان، ویتنام، تایلند، کامبوج، هند، کره‌جنوبی حضور دارند.

رقابت‌های تکواندو بازی‌های آسیایی در دو بخش پومسه یا فرم و کیوروگی یا همان مبارزه در سالن ورزش لینان اسپرت و بر روی سه شیاپچانک برگزار می‌شود.

رقابت‌های تکواندو بازی‌های آسیایی را ۵۰ داور از ۳۷ کشور قضاوت می‌کنند که از ایران نیز شهرام اربابی و حمید اسدالهی در این رقابت‌های به عنوان داور حضور داشته که اتفاقا رقابت‌های حساسی را هم قضاوت کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha