فرماندار تفتان: دولت سیزدهم، اقتدار ایران را به دنیا اثبات کرد

زاهدان- ایرنا- فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: دولت سیزدهم با درخشش در سیاست‌های داخلی و خارجی، اقتدار و عظمت اسلام و ایران و انقلاب اسلامی را به دنیا اثبات کرد.

علیرضا شهنوازان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حضور رییس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دفاع شجاعانه از حریم اسلام و قرآن، به چالش کشیدن قدرت پوشالی غرب و آمریکا، بازگردانی ۶ میلیارد دلار از سرمایه‌های ملی، ارتباط برقرار کردن با کشورهای قدرتمند دنیا و کشورهای همسایه، عضویت در گروه‌های شانگ‌های و بریکس دستاوردهای عظیم ایران اسلامی در حوزه سیاست خارجی بودند.
وی افزود: سپاه مقتدر و دولت مردمی در کنار هم به عنوان بازوهای پرتوان رهبری مسیری را می‌پیمایند که به دنبال آن شاهد جاودانگی، شکوه و عظمت نهفته و درخشش ایران در ابعاد مختلف هستیم.

خنثی سازی توطئه دشنان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
فرماندار تفتان ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس و وحدت امسال شاهد شکل‌گیری وحدت یکپارچه، همدلی و هم افزایی اقشار مختلف مردم ایران هستیم که دیدار اخیر مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب نیز تجلی گر این اتحاد، انسجام ملی و استحکام وحدت میان شیعه و سنی، فارس و بلوچ بود که بر خلاف تبلیغات رسانه‌های معاند، این دیدار اوج محبت میان مردم و رهبری را نشان داد.
وی اذعان کرد: در جهاد تبیین، جنگ شناختی و ترکیبی که دشمنان راه انداخته‌اند باید از اقتدار نظام و دولت صیانت کرده و ترفندهای آنان را با حضور فعال و موثر در عرصه رسانه‌ای و مجازی خنثی کنیم.

شهنوازان اذعان کرد: فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، شهادت و فرهنگ خدمت صادقانه و بدون منت در حقیقت پاسخی محکم به برنامه‌های ساختارشکنانه دشمنان بوده و دل‌های مردم را به هم نزدیک کرده و ریشه‌های اتحاد و انسجام ملی ایرانیان را مستحکم‌تر می‌کند.
خدمت به مردم اولیت کار

مدیر امور اقشار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در سطح کلان ملی، استانی و منطقه‌ای برنامه‌های ویژه‌ای برای خدمت رسانی به مردم و کاهش مشکلات در ابعاد مختلف وجود دارد.

محمد قورزایی بیان کرد: از آنجایی که سپاه، دولت و سایر ارگان‌ها دغدغه توجه به تامین معیشت مردم و رفع تنگناهای اقتصادی را دارند، با همراهی و حمایت اقشار مردم، شاهد خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان، شکست تحریم و فشارهای ظالمانه هستیم.

وی افزود: در مجمع بسیج شهر تفتان کارگروه‌های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، تعلیم و تربیت، سلامت و محیط زیست، جامعه و امور زنان با هدف رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف تشکیل شده که انجام این اقدامات با هدف محرومیت زدایی و نگاه توسعه محور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha