اصناف افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در میدان جنگ، از جبهه‌ها نیز پشتیبانی می‌کردند، گفت: امروز نیز اصناف و بازاریان افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

به گزارش ایرنا، غلامرضا حسن‌پور، چهارشنبه شب در جمع رییسان اتحادیه‌ها، اصناف و فعالان اقتصادی تربت‌حیدریه افزود: اصناف و بازاریان ظرفیت مناسبی در مناطق مختلف کشور دارند و بازار نقش اساسی در حوزه‌های مختلف دارد.
وی گفت: لذا بسیج تجار و اتحادیه بین‌المللی تجار راه‌اندازی و کشورهای سوریه و عراق و محور مقاومت، در اولویت قرار گرفتند.

اصناف افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

حسن پور در بخش دیگری افزود: هر چند آمریکا بعد پیروزی انقلاب، جنگ اقتصادی را شروع کرد، اما امروز می‌بینیم نتیجه آن تحریم‌ها و محاصره اقتصادی، آن ‌شد که سومین ماهواره کشور در مدار زمین قرار گرفت.

رییس سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی نیز در ادامه با بیان اینکه ظرف ۲ سال اخیر ۳۵۹ واحد راکد به چرخه تولید استان بازگشت، گفت: در این مدت خراسان رضوی با ۱۰۶ هزار اشتغال خالص رتبه نخست اشتغال در کشور را به خود اختصاص داده‌است.

امین سلیمان‌پور افزود: همچنین در این مدت ۲۶۹ درصد زمین‌های شهرک صنعتی رشد داشت و ۲۸ هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی خلع‌ید شده و بدست تولیدکنندگان واقعی رسید.

وی تصریح کرد: همچنین ۲ هزار و ۱۱۰ مصوبه صادر و ۸۷ درصد مصوبات ستاد تسهیل اجرایی شد.
در پایان این مراسم از خانواده شهدای بازاریان و همچنین پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در حوزه اصناف تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha