پایان کار شناگران اصفهانی در رقابت‌های آسیایی با جابه‌جایی رکورد ۱۴ ساله

اصفهان- ایرنا- شناگران اصفهانی تیم ملی صبح روز پنجشنبه به‌کار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ پایان دادند و متین سُهران موفق شد در این رقابت‌ها رکورد ملی ۲۰۰ متر مختلط انفرادی را پس از ۱۴ سال جابه‌جا کند.

به گزارش ایرنا، متین سُهران و مهرشاد افقری ۲ شناگر اصفهانی تیم ملی زیر نظر گامر دیلانچیان سرمربی اصفهانی تیم ملی به مسابقات آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ اعزام شدند و با جابه‌جایی یک رکورد ملی به کار خود پایان دادند.

متین سهران شناگر اصفهانی در این دوره از رقابت‌ها توانست رکورد ملی ۲۰۰ متر مختلط انفرادی را پس از ۱۴ سال جابه‌جا کند.

امروز در پنجمین روز از مسابقات شنا در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ مهرشاد افقری شناگر اصفهانی با ثبت زمان ۲۴ ثانیه و ۶۷ صدم ثانیه در ۵۰ متر پروانه از بین ۴۰ شناگر حاضر در این ماده نوزدهم شد و به کار خود پایان داد.

با این نتیجه پرونده شنای ایران در این دوره از مسابقات با ثبت ۲ رکورد ملی در ماده های ۲۰۰ متر مختلط انفرادی توسط متین سُهران و ۵۰ متر آزاد توسط سامیار عبدلی بسته شد.

روز گذشته نیز در چهارمین روز مسابقات شنا بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳، مهرشاد افقری در دور مقدماتی، ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۵۴ ثانیه و هفت صدم ثانیه شنا کرد و از بین ۲۹ شناگر حاضر در این ماده سیزدهم شد و از صعود به فینال بازماند.

متین سُهران نیز دیگر نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداخت و با ثبت زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۵۷ صدم ثانیه در میان ۳۶ شناگر ماده ۲۰۰ متر آزاد در جایگاه بیستم قرار گرفت و به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد.

به گزارش ایرنا، مسابقات شنا نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ از دوم مهر ۱۴۰۲ در سالن ورزش های آبی مرکز المپیک هانگژو آغاز شد و تا هفتم مهر جاری ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha