۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85241723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی درمانگاه عمومی تامین اجتماعی دهگلان آغاز شد

سنندج- ایرنا- عملیات ساخت درمانگاه عمومی تامین اجتماعی دهگلان با حضور استاندار کردستان و با ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح اظهار کرد: مساحت پروژه ۲ هزار و ۲۴۲ مترمربع و زیربنا سه هزار و ۱۱ مترمربع است و ۷۵۰ میلیارد ریال برای این طرح در نظر گرفته شده است.

قادرپور اقدم با بیان اینکه این طرح در سه طبقه احداث خواهد شد، افزود: قرار است این پروژه طی ۲۲ ماه به بهره برداری برسد، ضمن اینکه در حال حاضر ۹ مرکز درمانی و ۲۳ هزار بیمه شده در استان داریم.

پروژه های بزرگی در دهگلان در دست اجراست

استاندار کردستان هم با بیان اینکه پروژه های خوبی در شهرستان در حال انجام و همگرایی قابل قبولی بین مسوولان وجود دارد، ادامه داد: در حوزه راه روستایی و مشکلات مزمن و نیازهای درمانی شهرستان دهگلان هم کارهای خوبی انجام شده است.

اسماعیل زارعی کوشا یادآور شد: مجموعه درمانی دهگلان که توسط سازمان تامین اجتماعی احداث می شود، نیاز ضروری شهرستان و عموم مردم است و باید به فکر ارتقای این مجموعه به درمانگاه تخصصی بود.

پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی هم به تلاش دولت برای ارتقای زیزساخت های بهداشتی دهگلان اشاره و ابراز امیدواری کرد با انجام طرح های در دست اجرا، دهگلان از لحلظ زیرساخت های بهداشتی به میانگین کشوری برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha