خیبر خرم‌آباد برنده دیدار نیمه تمام با داماش گیلان شد

خرم‌آباد - ایرنا - نتیجه دیدار نیمه تمام خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان، با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سه بر صفر به سود سبزپوشان لرستانی اعلام شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد؛ در خصوص نیمه تمام ماندن بازی با توجه به گزارش مقامات رسمی مسابقه و با توجه به مسئول شناختن تیم داماش گیلان در نیمه تمام ماندن مسابقه و سوء رفتار تیمی وفق ماده ۶۲ مقررات انضباطی ضمن بازنده اعلام کردن تیم داماش با نتیجه سه بر صفر این باشگاه به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

تیم خیبر خرم‌آباد عصر دوشنبه سوم مهرماه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خانگی خود به مصاف داماش گیلان رفت که با درگیری بازیکنان مهمان با داور این رقابت نیمه تمام ماند.

دیدار خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد که تک گل حسین شهابی در دقیقه هفت سبزپوشان لرستانی را پیش انداخت.

اما در همان دقیقه بازیکنان داماش گیلان به دلیل اعتراض به تصمیم داور مبنی بر خطای پنالتی به تیم داوری حمله کرد و با تصمیم ناظر این بازی نیمه تمام ماند و فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

خیبر خرم آباد یکشنبه نهم مهرماه جاری در دیدار بعدی خود مهمان چادرملو اردکان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha