مسلمانان برای حفظ وحدت به پیامبر اکرم (ص) تمسک کنند

کرمانشاه-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: پیامبر اکرم(ص) محور وحدت همه جانبه همه مسلمان است، لذا تا زمانی که مسلمین به فرمایشات آن حضرت تمسک جویند آسیبی نخواهند دید.

به گزارش ایرنا؛ آیت‌الله مصطفی علماء در خطبه های نماز جمعه در مسجد با تبریک میلاد مبارک حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اهمیت هفته وحدت و برکات بزرگ آن افزود: اگر مسلمان جهان به سخنان و سیره پیامبر رحمت(ص) تمسک جویند مدیریت جهان را خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به رخدادهای هفته جاری افزود: هفتم مهر روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس است، همان بزرگانی که با سقوط هواپیما به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، زیرا آنها گوش به فرمان رهبر خود بودند و چون امر امام راحل در دنیا بی نظیر بود که این گونه با همه وجود برای انقلاب و کشور جانفشانی کردند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: همچنین هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی است. آتش نشانان با همه وجود خود را به خطر می اندازند تا مردم آسیب نبینند یاد شهدای آتش نشانی گرامی می داریم.

آیت الله علما تصریح کرد: نهم مهر روز همدردی با کودکان فلسطینی است زیرا اسرائیل رحم به بزرگ و کوچک آنان ندارد،لذا می بینیم امام راحل در سال ۱۳۴۲ همواره نوک حمله سخنان خود را به سوی اسرائیل و حامیان آن معطوف می داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: نهم مهر روز سالمندان را داریم باید این افراد تکریم شوند زیرا زحمت برای این ها طول عمر و برکت می آورد، لذا باید با همه وجود سالمندان را با جان و دل احترام بگذاریم چون امر خدا و رسول(ص) است.

خطیب جمعه کرمانشاه تأکید کرد: سیزدهم مهر روز تبعید امام راحل است، لذا همگان باید بدانیم امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی چه سختی های کشید و چقدر در تبعید بود.

این استاد برجسته حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت خاطر نشان کرد: سیزدهم مهر روز نیروی انتظامی است و همه می دانیم که جان برکفان پلیس برای امنیت مردم و ایجاد نظم و امنیت چقدر تلاش و مجاهدت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha