۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85242688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن احیای واحدهای راکد در کردستان برگزار می شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری کردستان گفت: جشن احیای واحدهای تولیدی راکد در بخش های مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی و گردشگری به زودی برگزار می شود.

گزارش ایرنا، کمال حسینی روز جمعه در حاشیه بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور از واحدهای راکد در شهرستان مریوان، در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: یکی از برنامه های ما در استان شناسایی واحدهای راکدی است که قابلیت احیا دارند.

وی اضافه کرد: تاکنون چندین جلسه در این ارتباط تشکیل شده و واحدهای زیادی هم شناسایی شده است که در حال جمع بندی آنها هستیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری کردستان ادامه داد: در هفته از واحدهای راکد به همراه مسئولان استانی و شهرستانی و گاهی هم کشوری بازدید می کنیم تا از نزدیک در جریان وضعیت این واحدها قرار گیریم.

حسینی بیان کرد: طرح نهضت احیای واحدهای های راکد و نیمه فعال در استان آغاز شده است و همه دستگاه های اجرایی و بانک ها در راستای اجرای این طرح پای کار هستند.

وی ادامه داد: بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور از واحدهای تولیدی کردستان بیانگر تلاش این صندوق برای حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی استان است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری کردستان ادامه داد: این مقام مسئول در ۲ روز سفر خود از واحدهای تولیدی در سه شهرستان استان بازدید و واحدی را هم در شهرک صنعتی سروآباد افتتاح کردند و تسهیلاتی را هم برای احیا و همچنین توسعه این واحدها اختصاص دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha