تهیه کننده سینما: مهمترین مشکل فیلمهای حوزه دفاع مقدس با حضور مردم در سینما حل می شود

مشهد- ایرنا- تهیه کننده فیلم سینمایی « شماره ۱۰» گفت: مهمترین مشکل فیلمهای دفاع مقدس با حضور مردم در سینما در حل می شود، غالبا این فیلمها متهم می شوند که در سینما مخاطب ندارند لذا کمتر تولید می شود و یا در مراحل مختلف تولید با مشکل روبه‌رو می شوند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم اصغری شامگاه جمعه در مراسم اکران مردمی فیلمم سینمایی شماره ۱۰ در پردیس سینما هویزه در مشهد افزود: بخش دیگری از مشکلات سینمای دفاع مقدس فرسودگی و گرانی ابزارآلات نظامی است که با آن سرو کار داریم و در اختیار فیلمسازان قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: گران بودن این تجهیزات باعث می شود خیلی از همکاران به سمت تولید فیلمهای دفاع مقدس نروند، البته سختی کار در حوزه دفاع مقدس نیز بیشتر و چندین برابر فیلم های اجتماعی وشهری است اما برخی همکاران خود را متعهد به ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس می دانند.

این تهیه کننده سینما افزود: به تعداد آدمهایی که زمان جنگ جبهه رفته اند، قصه وجود دارد، مهمترین نیاز سینما قصه است و از منظر هر رزمنده قصه متفاوتی می توان تعریف کرد اما بخشی از این آدمها موثرتر بودند که تعداد آنها نیز هزاران نفر ایت و باید به عنوان قهرمانان ملی روی آنها کار شود و در سینما به تصویر کشیده شود.

اصغری با بیان اینکه سینما به قهرمان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: در فیلم شماره ۱۰ سعی شد شخصیت قهرمان به پهلوان تبدیل شود و همین قهرمان وقتی ماموریت خود را انجام داد برای نجات دوستانش به اسارت گاه برگشت و به پهلوان تبدیل شد.

وی گفت: متاسفانه این قهرمانها در گمنامی در کشور فوت می کنند و از آنها یاد نمی شود.

تهیه کننده سینما: مهمترین مشکل فیلمهای حوزه دفاع مقدس با حضور مردم در سینما حل می شود

اکران مردمی فیلم شماره ۱۰ در مشهد با حضور عوامل این فیلم از جمله «حسام منظور» بازیگر این فیلم انجام شد.

به گزارش ایرنا، شماره ۱۰ فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم نخستین‌بار در بهمن ۱۴۰۱ در

چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با ۱۱ نامزدی توانست در چهار رشته بهترین بازیگر مرد، بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه موفق شد بیشترین جایزه سیمرغ بلورین را در بخش سودای سیمرغ از آن خود کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha