۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85243275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ ایستگاه  اتوبوس‌های تندرو حادثه‌خیز در شهرری ایمن‌سازی شد

شهرری - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) اعلام کرد: ایستگاه های اتوبوس‌ تندرو (BRT) در بزرگراه شهید کریمی همزمان با سال تحصیلی جدید و پیرو مهلت ۱٠روزه دادستان شهرستان ری ایمن سازی شد. 

به گزارش ایرنا، محمد میرفائقی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق دستور دادستان شهرستان ری، پیرو مهلت ۱۰ روزه ایمن سازی بزرگراه شهید کریمی در مسیرهای ویژه BRT تمام اقدامات و تمهیدات ایمن سازی انجام شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید به منظور افزایش ایمنی عابران و مسافران ایستگاه‌ها و پیرو گزارش پلیس راهور مبنی بر حادثه خیز بودن ۶ ایستگاه اتوبوسBRT در بزرگراه شهید کریمی افزود: اقداماتی از قبیل تامین گاردهای ایمنی زرد رنگ جدید توسط دستگاه‌های گاردکوب، نصب علائم و تجهیزات هشداری، جدا کننده و آشکار ساز، از جمله تابلوهای هشداری ۲۰ × ۶۰، گل گارد و سرسپری در این ایستگاهها انجام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: گل میخ، بشکه و استوانه ترافیکی، نرده های فنسی جداکننده گارد ها از محدوده محل تردد خودروهای عبوری، گارد جدا کننده ابتدای ورودی ایستگاه های BRT به صورت قوسی جهت انحراف مسیر و ایمن سازی ورودی ایستگاه، تکمیل نرده های رفیوژ میانی، تابلوهای هدایت مسیر خطر نما و جهت نما علائم و اصلاح چراغهای چشمک زن راهنمایی و رانندگی در ایستگاه‌های BRT نیز انجام شد.

میرفائقی یادآور شد: ایستگاه های چشمه علی، گذرنامه و غیوری در ۲ سمت بزرگراه شهید کریمی از جمله نقاط حادثه خیز و پر ترددی بود که به صورت کامل ایمن سازی شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha