۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85243321
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۶۵۳ اصله چوب آلات جنگلی قاچاق در اردبیل کشف شد

اردبیل-ایرنا-مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف یک هزار و ۶۵۳ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در ۶ ماهه نخست سالجاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل محمود قلی زاده روز شنبه گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت طی ۶ ماه سال جاری علاوه بر یک هزار و۶۵۳ اصله انواع چوب آلات جنگلی ، ۴۷ تن هیزم و ۲ هزار و ۷۶۵ کیلو گرم زغال در استان کشف و ضبط شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری نزدیک دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی خواستار اعمال مجازات‌های بازدارنده برای متخلفان در عرصه‌های جنگلی و ملی شد و تاکید کرد: در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان با متخلفان، قاچاقچیان چوب آلات جنگلی و متصرفان اراضی ملی مماشات نخواهیم کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از شهروندان و دوستداران خواست در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس حاصل نمایند تا اقدامات فوری انجام شود.

قلی زاده در عین حال مخربان عرصه‌های منابع طبیعی هشدار داد و گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری نیروی انتظامی و با آمادگی کامل و شبانه روزی در عرصه‌ها با متخلفان و قاچاقچیان برخورد قانونی می‌کنند.

استان اردبیل ۹۰۲ هزار هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان‌بند و ۶۹ هزار هکتار جنگل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha