۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85243401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتباط موثر مبلغان دینی با جامعه راهکار ترویج ارزش های اسلامی است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ارتباط موثر مبلغان دینی با جامعه و فهم درست از حوادث و اتفاقات به ویژه در حوزه زنان، راهکاری است که می تواند به اشاعه ارزش های اسلامی کمک کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسملین پورذهبی روز شنبه در همایش منطقه‌ای "نقش مبلغات در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف" در اردوگاه امام علی(ع) سنندج اظهار کرد: تذهیب، خود سازی و آراستگی به معنویت از جمله ویژگی هایی است که مبلغان باید آن را داشته باشند.

وی تسلط بر مهارت های نرم افزاری را لازمه ورود مبلغان به دنیای جدید تبلیغ برشمرد و افزود: کارایی یک تبلیغ زمانی رخ می دهد که علاوه بر رشته‌ علمی و پژوهشی که مبلغان در آن آموزش دیده اند، مهارت های استفاده از تکنولوژی را نیز داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه داشتن مهارت زندگی و تسلط به مسائل خانوادگی، حلقه گمشده جامعه است، تاکید کرد: رفتار اجتماعی مبلغان و ارتباط آنان با هر قشر از جامعه به تناسب نیازی که دارند، باید مدنظر قرار گیرد.

ارتباط موثر مبلغان دینی با جامعه راهکار ترویج ارزش های اسلامی است

حضور ۴۰۰ بانوی مبلغه در همایش حجاب و عفاف

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هم گفت: یکی از بهترین راهکارها برای تبیین نقش زن در جامعه اسلامی، گفت‌وگو با مدعیان "زن، زندگی و آزادی" و دعوت آنها به جلسات و همایش های علمی با موضوع زنان است چرا که گفت و گوی دو جانبه بسیاری از اهداف مبهم دشمنان را آشکار می کند.

حجت الاسلام سعید عسکری اظهار کرد: همایش "نقش مبلغات در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف" با حضور استان‌های کردستان، آذربایجان و کرمانشاه با حضور ۴۰۰ نفر از طلاب خواهر فارغ التحصیل تشکیل شده است.

وی افزود: سال گذشته افرادی با سر دادن شعار "زن، زندگی، آزادی" به ساحت مقدس زن اهانت و جسارت کردند و علنی کردن بی حجابی بخشی از هدف این شعار و اغتشاشات پارسال بود.

حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه برخی ناآگاهانه قدم در این راه گذاشتند، ادامه داد: در نشست های گفت و گو محور مشخص شد که هدف اصلی آنان نه اعتباربخشی به زن که ضربه اساسی به جمهوری اسلامی بود.

در پایان از نفرات برتر این همایش در حوزه های مختلف قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha