۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85243734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوارکاران آماده رقابت در هانگژو می‌شوند

۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبر: 85243734
سوارکاران آماده رقابت در هانگژو می‌شوند

هانگژو- ایرنا- سرپرست تیم ملی سوارکاری، آخرین وضعیت ملی‌پوشان این رشته را برای حضور در بازی‌های آسیایی تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، سرپرست تیم ملی سوارکاری از آغاز تمرینات ملی پوشان کشورمان از امروز در مرکز سوارکاری شهر تانگلو چین خبرداد.

محسن ذاکری اظهار داشت: تیم ملی پنجم مهر به هانگژو محل برگزاری نوزدهمین دوره بازی های آسیایی اعزام و اسب‌های آنها نیز پس از یک مسیر طولانی از طریق بلژیک وارد کشور چین شدند.

وی افزود: اسب‌ها پس از یک سفر طولانی، استراحت کوتاهی داشتند، سرم درمانی و ریکاوری شدند و قراراست یک تمرین ملایم داشته باشیم تا انشالله در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

ذاکری از نغمه خانجانی، امید غریبی و مسعود مکاری‌نژاد به عنوان ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها نام برد و تصریح کرد: هدایت نمایندگان سوارکاری کشورمان در این رقابت‌ها را اسفندیار هوشمند برعهده خواهد داشت.

سرپرست تیم ملی سوارکاری با بیان اینکه ملی پوشان کشورمان با آمادگی کامل در این رویداد حضور یافته‌اند، اذعان کرد: سوارکاران کشورمان یک اردوی ۲ماهه در هلند برگزار کردند. همچنین در مسابقات بین‌المللی که در این کشور برگزار می‌شد، شرکت کردند. حضور در این مسابقات علاوه براینکه آنها را به اوج آمادگی رساند، بلکه ارزیابی خوبی از وضعیت و شرایط ملی پوشان به ما داد.

تیم ملی پرش با اسب کشورمان ۱۲ مهر به مصاف حریفان خود در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha