۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85243791
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن عاطفه‌ها در ۶۷۰ آموزشگاه خراسان جنوبی برپا شد

بیرجند - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برپایی جشن عاطفه‌ها در بیش از ۶۷۰ آموزشگاه این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مهدی حسنی روز شنبه در آیین نمادین جشن عاطفه‌ها که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در دبستان شهیده معصومه محمودی بیرجند برگزار شد، افزود: ۱۰۵ هزار پاکت جمع آوری کمک‌ها در مدارس استان توزیع شد.

وی گفت: سال گذشته دانش‌آموزان نوعدوست و با عاطفه استان، ۵۵ میلیارد ریال به همکلاسی‌های نیازمند خود کمک کردند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز نیازمند استان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

وی از جشن عاطفه‌ها به عنوان بارزترین محور همدلی دانش‌آموزان و روز استجابت دعای کودکان، پدران و مادران نیازمند یاد کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها هر سال با هدف نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی در آغاز سال تحصیلی و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

حسنی اضافه کرد: نهادینه کردن عدالت آموزشی و تربیتی به عنوان یکی از ارکان سند تحول مهمترین رویکرد خادمان نظام تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش خراسان جنوبی به شمار می‌رود و بر این اساس تلاش می‌کنیم هیچ دانش‌آموزی به دلیل محرومیت، از درس و تحصیل عقب نماند.

وی گفت: آموزش و پرورش مهمترین نهاد تربیتی و آموزشی است که نقش بسزایی در تربیت نسل آینده ساز انقلاب اسلامی به عنوان سرمایه‌های اصلی این خطه دارد.

۱۹۵ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان جنوبی سال تحصیلی جدید را شروع کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha