۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85234151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۸ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی چشم انتظار کمک خیران هستند

بیرجند- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز نیازمند و مستعد زیرپوشش این نهاد قرار دارند که در آستانه سال تحصیلی جدید چشم انتظار کمک خیران هستند.

محمد عرب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در آستانه سال تحصیلی برای برگزاری جشن عاطفه‌ها هزار و ۴۳ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری پنجشنبه ۳۰ شهریور در میدان‌ها، معابر اصلی شهرها و روستاها، ۳۱ شهریور در مصلی‌های نماز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین جشن عاطفه ها هشتم مهر در مدارس برگزار خواهد شد و ۱۰۵ هزار پاکت برای جمع آوری کمک‌های دانش‌آموزان، معلمان و والدین با آغاز سال تحصیلی جدید توزیع می شود.

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در آستانه شروع سال تحصیلی عنوان کرد و افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی مبتنی بر نیاز سنجی واقعی دانش آموزان انجام می‌شود.

عرب یادآور شد: کمک‌های جمع‌آوری شده با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس، بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش این نهاد و دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری و صدا و سیما اجرا می‌شود و هدف آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در استان جمع‌آوری شد افزود: مردم سخاوتمند استان همچنین می‌توانند از طریق شماره‌گیری#۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha