۱۴۰۰ کیلومتر از راه‌های شمال سیستان و بلوچستان خط کشی شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از خط کشی یک‌هزار و ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های زیر پوشش این اداره کل در سالجاری با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای خبر داد.

ایوب کرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:هدف از خط کشی راه‌ها منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان است.
وی ادامه داد: همچنین همکاران ما در این اداره کل در این مدت اجرا و نصب چهار هزار و ۵۰۰ عدد علائم و تابلو ایمنی، نصب و تعمیر ۱۱۰ عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار را انجام دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: تهیه، اجرا و نصب ۲۱ کیلومتر حفاظ فلزی و بتنی(نیوجرسی)،تهیه و اجرا و نصب ۳۲۰ متر تابلو اطلاعاتی و اجرا روشنایی نقطه ای ۱۴ تقاطع حادثه خیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده این اداره‌کل در راستای افزایش ایمنی مسیرهای ارتباطی استان است.

وی ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای را اولویت راهداری عنوان کرد و گفت: نیروهای راهداری این اداره‌کل با تمام توان برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha