تردد در مسیرهای ارتباطی شمال سیستان و بلوچستان ۴۱ درصد افزایش یافت

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از ثبت ۲۸ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۴۰۵ تردد در مسیرهای ارتباطی این استان در ۶ماهه نخست سالجاری خبر داد که این میزان رشد ۴۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

ایوب کرد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان تردد توسط ۵۰ دستگاه ترددشمار فعال در حوزه زیر پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است.

وی افزود: پرترددترین مسیرهای حوزه شمال سیستان و بلوچستان در این مدت زاهدان - خاش، خاش - زاهدان و زاهدان - سه‌راهی دشتک بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به اهمیت سیستم‌های حمل‌ و نقل هوشمند در ارتقای امنیت و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از آسیب‌ها و تلفات جاده‌ای اشاره کرد و ادامه داد: نتیجه رویکرد استفاده از سامانه‌های هوشمند، افزایش جابه‌جایی و بهره‌وری، ارتقای ایمنی، امنیت، روان‌سازی ترافیک، بهبود عملکرد و اصلاح روش‌ها، مدیریت مؤثر و توسعه پایدار حمل‌ونقل جاده‌ای است.

وی خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط با این اداره کل و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره‌تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه‌روز تماس بگیرند و موارد موردنظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha