۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85244176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی پروژه بوم گردی اشتهارد آغاز شد

۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85244176
عملیات اجرایی پروژه بوم گردی اشتهارد آغاز شد

کرج - ایرنا - فرماندار اشتهارد استان البرز با اشاره به ظرفیت های عظیم گردشگری این شهرستان از آغاز عملیات اجرایی پروژه بوم گردی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در اشتهارد خبرداد.

"ابراهیم کردلو" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پروژه با اشتغال مستقیم برای ۲۱ نفر و غیر مستقیم برای ۶۳ نفر در زمینی به مساحت هشت هزار و ۶۵۰ مترمربع آغاز شده است .

وی بیان کرد: زیربنای پروژه بوم گردی اشتهارد ۲ هزار ۱۰۰ متر مربع است که در آن ۳۲ واحد اقامتی ۳۰ تا ۷۰متری احداث می شود .

فرماندار اشتهارد گفت: احداث ۱۳ واحد اقامتی استخر دار از دیگر مشخصات پروژه بوم گردی اشتهارد است که درمنطقه گردشگری روستای جارو خواهد بود .

عملیات اجرایی پروژه بوم گردی اشتهارد آغاز شد

وی با بیان اینکه امسال سال شکوفایی عمرانی شهرستان اشتهارد است یادآورشد: فعالیتهای متعدد عمرانی در اشتهارد شکل گرفته وپروژه های شهرستان یکی پس از دیگری در بخش دولتی و خصوصی به نتیجه میرسد.
کردلو اظهار کرد:اجرای پروژه های مختلف شهرستان رضایتمندی خوبی در بین مردم در سطح شهرستان ایجاد کرده است.
فرمانداراشتهارد با اشاره به بازدید از ۲ مدرسه، یک سالن ورزشی و یک مجتمع بومگردی عنوان کرد:این ۲ مدرسه از پروژه های محوری وخوب با اهداف آموزشی استو این ۲ مدرسه و سالن ورزشی داخل مدرسه مرحوم قنبری بزودی مورد افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

عملیات اجرایی پروژه بوم گردی اشتهارد آغاز شد

کردلو گفت: همچینن در راستای تحقق سیاست های دولت مردمی سیزدهم گام بلند ساخت مسکن در قالب طرح های نهضت ملی مسکن و گروه های ساخت با کلنگ زنی این پروژه توسط استاندار محترم البرز در شهرستان اشتهارد برداشته خواهد شد.
فرماندار اشتهارد افزود: طرح های مهم نهضت ملی مسکن در شهرستان در قالب شهرک ۵۰۰ هکتاری فرد آباد،پروژه ۷۳۴ واحدی مسکن کارگری شهر اشتهارد و طرح مهم الحاق بیش از یک هزار هکتار به محدوده شهر اشتهارد برای ساخت مسکن به ویژه مسکن کارگری در قالب شهرک های مسکونی ویلایی با یک تا سه طبقه از مهمترین برنامه های این شهرستان است.

شهرستان اشتهارد با جمعیت ثابت و شناور حدود ۱۰۰ هزار نفر در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha