۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85175528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ طرح خدمات گردشگری در البرز مجوز ساخت دریافت کردند

کرج - ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اعلام کرد: ۱۳ طرح جدید خدمات گردشگری با هدف رونق اقتصادی ، اشتغالزایی و توسعه گردشگری در این استان مجوز ساخت و راه اندازی دریافت کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز ، رحیم خاکی روز پنجشنبه افزود: برای احداث این طرح ها ۲ هزارو۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح ها شامل هتل ، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی و مجتمع های گردشگری است که توسط بخش خصوصی در مناطق مختلف استان البرز احداث می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز یاد آور شد: از این تعداد ، هشت واحد اقامتگاه بومگردی به صورت تبدیلی است ؛ به این ترتیب که واحدهای قدیمی که قابلیت تبدیل به اقامتگاه بومگردی را دارند، احیا و مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: گسترش گردشگری روستایی و توسعه اقامتگاه‌های بومگردی یکی از موضوعات مورد تأکید استاندار و از رویکردهای این اداره کل است و در این زمینه نهایت همکاری با متقاضیان صورت می‌گیرد.

استان البرز با برخورداری از ۵۵۰ اثر تاریخی و طبیعی ارزشمند دارای بیش از ۱۵۰ روستای هدف گردشگری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha