قاضی ویژه در پلیس آگاهی ارومیه برای صیانت از اموال مردم مستقر شد

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با توجه به افزایش غیرمتعارف پرونده های جعل و کلاهبرداری در مرکز استان، قاضی ویژه در مقر پلیس آگاهی‌ ارومیه برای صیانت از اموال مردم مستقر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه عده ای از افراد فرصت طلب و شیاد با سوءاستفاده از حسن نیت و سادگی شهروندان با توسل به وسایل متقلبانه اقدام به بردن اموال آنها می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی افزود: در راستای صیانت و حفاظت از اموال اشخاص و شهروندان و همچنین در جهت پیشگیری از وقوع این جرایم با برنامه ریزی به عمل آمده و هماهنگی های لازم، یکی از دادیاران دادسرای مرکز استان در پلیس آگاهی مرکز استان تحت نظر یکی از معاونان دادستان مستقر شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: با استقرار این قاضی ویژه به صورت موردی و فی المجلس شکایت های مراجعان بررسی و دستورات لازم در جهت حفظ اموال آنها و تعقیب مرتکبان صادر می شود.

عتباتی مهمترین هدف از استقرار این قاضی ویژه در پلیس آگاهی را جلوگیری از تضییع اموال اشخاص عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی استان برخورد قاطع و بازدارنده ای با کسانی که چشم طمع به اموال مردم را دارند، خواهد داشت.

وی از شهروندان هم خواست با هوشیاری از اموال خود مراقبت کرده و فریب این فرصت طلبان را نخورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha