جانشین فراجا: پویایی نظام اسلامی به برکت جانفشانی شهدای امنیت است

خرم آباد - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه پویایی نظام اسلامی به برکت جانفشانی شهدای امنیت است، گفت: شهید "سعید پناهی فرد" با رشادت و احساس مسوولیت فدایی امنیت و آرامش مردم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار " قاسم رضایی" روز یکشنبه در آئین تشییع سرهنگ شهید" سعید پناهی فرد" در کوهدشت لرستان اظهار داشت: مراسم امروز سال های ۵۷ و ۵۸ و مدیریت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را یادآور و زنده کرده است.

وی با بیان اینکه مردمان استان "لرستان" و شهرستان "کوهدشت" همواره مدافع ارزش های انقلاب بوده اند، افزود: حفاظت و پاسداری از ارزش های نظام ویژگی ممتاز مردمان این دیار است ، لرستان افتخار و سرمایه بزرگ معنوی وجود ۶ هزار و ۵۵۵ شهید را به همراه دارد و این موضوع بدین معناست که انقلاب پویا و راه سیدالشهدا (ع) و امام راحل زنده است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: مردم لرستان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و شعار لبیک یا خامنه ای را با شعور و درک بالا همواره فریاد زده اند ، امروز این لبیک در شهرستان کوهدشت و حضور هزاران نفری در آیین تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت بخوبی نمود دارد.

جانشین فراجا: پویایی نظام اسلامی به برکت جانفشانی شهدای امنیت است

سردار رضایی با اشاره به جمعیت حاضر در این مراسم گفت: شکل گیری این جمعیت باشکوه جز عبادت چیزی را نشان نمی دهد و همه خود را محتاج دعای خیر شهدا می بینیم.

وی تصریح کرد: کوهدشت ۴۵۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در دوران دفاع مقدس این شهرستان خط شکن بود و امروز نیز حافظ این دستاورد و امنیت است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: شهید" پناهی فرد" فدایی امنیت و آرامش مردم شد و در مسیر آرمان های نظام و مقابله با قاچاقچیان جان شیرینش را از دست داد ، ولی آبروی جاودانی را برای خود و خانواده اش به ارمغان آورد.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه برکات دفاع مقدس استمرار دارد، گفت: هشت سال در مقابل دنیای استکبار ایستادیم و امروز شهدای ما در مقابل مزدوران آنها ایستاده اند ، قیام این شهید قیام برای تامین امنیت بود که مقارن با سالگشت دفاع مقدس ، هفته وحدت و در آستانه گرامیداشت هفته خدمتگزاران این ملت در مجموعه انتظامی کشور رخ داده است.

جانشین فراجا: پویایی نظام اسلامی به برکت جانفشانی شهدای امنیت است

وی با بیان اینکه این شهید والامقام حلقه وصل این مناسبت هاست، گفت: شهدای امنیت فداییان حفظ وحدت در جامعه به شمار می روند ، سال گذشته در اغتشاشات خود را فدایی ملت می کردند و در مقابل اغتشاشگران و خودفروختگان ایستادند.

جانشین فراجا با اشاره به شجاعت شهید "پناهی فرد" عنوان کرد: حاصل تربیت پدر و مادر ایشان این گونه شهادت با افتخار این شهید بصیر بود که سال گذشته در اوج فتنه در بندرعباس بعنوان مجاهد در صحنه بود و بی خوابی های چند روزه را سپری کرد و خصوصیات رزمندگان دفاع مقدس را داشت.

سردار رضایی گفت: شهید "پناهی فرد" تمام اوصاف یک مجاهد را داشت و یک رزمنده در راه خدا بود.

وی افزود: دشمن به روحیه انقلابی مردم حساس است و شعار شهید" پناهی فر" این بود که من یک انقلابی هستم ، پیام این شهید امروز حفظ وحدت ، لبیک یا خامنه ای و پاسداری از حریم ولایت است.

وی اظهار داشت: این شهید مدافع آرامش کشور در مقابل تمام ناهنجاری هایی ایستاد که دشمن آنرا رواج می دهد و در نهایت در این راه به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم شهید "سعید پناهی فرد" فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس بود که پنجشنبه هفته گذشته در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد، این حادثه هنگام اجرای ماموریت مشترک ماموران دریابانی و انتظامی بندرعباس در مقابله با قاچاق کالا و مشروبات الکلی در مناطق ساحلی بندرعباس (خور کولقان) رخ داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha