۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85244403
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارزان‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره ایران

۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85244403
ارزان‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره ایران

اقامت در هتل مجهز و راحت اولین نکته مهم و مورد توجه مسافران در هنگام سفر است و هتل های ۵ ستاره یکی از بهترین و مناسب‌ترین مکان برای مسافران به شمار می رود. در این مقاله با ارزان‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره ایران آشنا می شوید.

اقامت در یک هتل راحت و مجهز، یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفری به شمار می‌رود. اگر به شهرهای مختلف ایران سفر کرده باشید، متوجه می‌شوید که در هریک از این شهرها، هتل‌ های مختلفی ساخته شده‌است. هتل‌ های ۵ ستاره بهترین هتل ‌های ایران به‌شمار ‌می‌روند. به همین جهت اغلب آن‌ها با قیمت بالایی ارائه می‌شوند. باوجوداین، در ایران هتل ‌های ۵ ستاره زیادی نیز وجود دارند که در مقایسه با دیگر هتل‌ های ۵ ستاره، با قیمت ارزان‌تری ارائه می‌شوند. در صورتی که شما هم قصد رزرو هتل ۵ ستاره در ایران را دارید، با ما همراه باشید تا شما را با ارزان‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره آشنا کنیم.

هتل لاله تهران

«هتل لاله تهران» یکی از هتل ‌های بین‌المللی ایران است که ازجمله هتل‌ های باسابقه و مجلل به‌شمار می‌رود. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۵۰ راه‌اندازی شد و در سال ۱۳۷۶ نیز آخرین بازسازی آن انجام گرفت. این هتل زیبا و جذاب دارای ۱۳ طبقه و ۳۷۰ اتاق است. با رزرو آن، به تمامی امکانات رفاهی دسترسی خواهید داشت.

این هتل در همجواری بوستان لاله قرار دارد. به همین علت می‌توانید با رزرو هریک از اتاق‌های آن، از آب‌وهوایی تمیز و مطلوب لذت ببرید. از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل لاله در نزدیکی اماکن دیدنی و مراکز خرید تهران قرار دارد. تمامی پرسنل این مجموعه در تلاش‌اند تا بتوانند بهترین شرایط را برای اقامت شما فراهم کنند. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ
  • لاندری
  • رستوران خارجی
  • مینی‌بار
  • رمپ
  • و غیره

هتل رکسان تهران

«هتل رکسان» همان هتل نووتل سابق است که در دسته‌ی اولین هتل ‌های بین‌المللی فرودگاهی قرار می‌گیرد. جالب است بدانید هتل رکسان با همکاری تیم هتل‌داری اکور فرانسه ساخته شده‌است. این تیم در ۹۴ کشور دنیا، دارای ۳۸۰۰ هتل است و ازجمله هتل‌داران بزرگ جهان محسوب می‌شود.

این هتل یکی از زیباترین هتل‌ های ۵ ستاره در تهران است. با این‌که هتل رکسان امکانات رفاهی کاملی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، اما قیمت رزرو آن نسبت‌به بسیاری از هتل ‌های ۵ ستاره‌ی دیگر، ارزان‌تر است.

هریک از اتاق‌های این هتل، براساس آخرین استانداردهای روز دنیا بنا شده‌اند. این هتل با داشتن کادری مجرب و باتجربه، بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. با توجه به این‌که این هتل در نزدیکی فرودگاه امام خمینی قرار دارد، می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که قصد تعویض پرواز خود را دارند.

با این‌که این هتل در یک موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای بنا شده‌است، اما قیمت رزرو اتاق‌های آن، در مقایسه با نمونه‌های مشابه ارزان‌تر است.

ارزان‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره ایران

هتل پارسیس مشهد

از دیگر هتل ‌های ۵ ستاره ارزان ایران، می‌توان به «هتل پارسیس مشهد» اشاره کرد. این هتل ۵ ستاره در همجواری حرم امام رضا قرار دارد. همین امر موجب شده‌است تا بسیار موردتوجه‌ی مسافران قرار بگیرد. هتل پارسیس مشهد در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده‌است. این هتل ۱۷ طبقه دارد و به‌طورکلی دارای ۱۱۲ واحد اتاق است.

این هتل یکی از ارزان‌ترین هتل‌ های ۵ ستاره ایران است که از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. همین امر موجب شده‌است تا بسیاری از مسافرانی که به مشهد سفر می‌کنند، برای رزرو آن اقدام کنند.

نزدیک بودن این هتل به حرم، یکی از مهم‌ترین نقاط مثبت آن است. کادر مجرب و باتجربه‌ی این هتل، پذیرای تمامی زائران امام رضا هستند.

از مهم‌ترین خدمات ویژه‌ی هتل پارسیس مشهد می‌توان سرویس رفت‌وبرگشت به حرم، عکس رایگان در هتل و بدرقه‌ی فرودگاهی یا ترانسفر استقبال را نام برد.

ارزان‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره ایران

هتل ایران کیش

اگر قصد دارید به جزیره‌ی زیبای کیش سفر کنید و به‌دنبال رزرو یک هتل ارزان هستید، می‌توانید «هتل ایران کیش» را انتخاب کنید. این هتل بین‌المللی در سال ۱۳۹۳ تأسیس شد و در دو برج مجزا ساخته شده‌است.

هتل ایران کیش ۱۲۸ اتاق دارد که هریک از اتاق‌های آن دارای بهترین امکانات رفاهی هستند. ضلع شمالی این هتل به‌سمت دریا و ضلع جنوبی آن نیز به‌سمت پارک بزرگ جزیره است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، دسترسی راحت مسافران به مراکز خرید است. این هتل دارای یک معماری مدرن و جذاب است که می‌تواند توجه‌ی هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

اگر قصد رزرو هتلی ارزان قیمت در کیش را دارید، هتل ایران می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای شما باشد. این هتل دارای سالن کنفرانس، اتاق جلسات مختلف و سالن‌های همایش است؛ بنابراین می‌تواند بهترین محل اقامت برای افرادی باشد که برای سفرهای کاری یا به‌منظور تجارت به این جزیره سفر می‌کنند.

در رستوران آن می‌توانید انواع غذاها را امتحان کنید. در فضای سبز این هتل نیز کافی‌شاپ قرار دارد تا بتوانید از فضای آزاد آن لذت ببرید. شایان ذکر است که این هتل دارای امکانات ورزشی متنوعی نیز هست.

هتل پرسپولیس شیراز

درنهایت می‌توانیم «هتل پرسپولیس شیراز» را در لیست ارزان‌ترین هتل‌ های ۵ ستاره ایران قرار دهیم. این هتل مجلل و زیبا در همجواری میراث کهن شیراز بنا شده‌است. این هتل ۷ طبقه ۱۰۴ اتاق دارد. با رزرو اتاق در هتل پرسپولیس، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ارزان و مناسب نسبت‌به دیگر هتل ‌ها، از امکانات رفاهی متعدد آن بهره‌مند شوید.

موقعیت جغرافیایی مناسب این هتل موجب شده‌است تا مسافران بتوانند به مراکز خرید و اماکن دیدنی این شهر به‌راحتی دسترسی داشته باشند. رستوران این هتل ظرفیت پذیرش ۱۷۰ نفر را دارد. از دیگر امکانات آن می‌توان به پارکینگ، اینترنت نامحدود، استخر و غیره اشاره کرد.

ارزان‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره ایران

رزرو هتل ۵ ستاره ارزان با فلای تودی

ما در این مطلب، برخی از ارزان‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره ایران را به شما معرفی کردیم. درنهایت باید به شما یادآور شویم که می‌توانید برای رزرو کردن هتل موردنظر خود، از «سایت فلای تودی» کمک بگیرید. فلای تودی یک وب‌سایت گردشگری معتبر است که به شما عزیزان این امکان را می‌دهد تا مقدمات سفر خود به داخل یا خارج از کشور را به‌راحتی فراهم کنید. می‌توانید برای رزرو بلیط و اتاق در بهترین هتل ‌ها و... از طریق این سایت اقدام کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha