۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبر: 85244498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اندونزی با دستگاه های مه‌پاش به جنگ آلودگی هوا می رود

تهران- ایرنا -براساس اطلاعات مقام های محلی اندونزی در ۱۰۹ ساختمان بلند در جاکارتا از جمله ساختمان شهرداری، ۱۲۵ دستگاه مه‌پاش با هدف مقابله با آلودگی هوا نصب شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از آنتارا، آنی روسپیتاواتی سخنگوی کنترل آلودگی هوا جاکارتا گفت: «علاوه بر ۱۲۵ دستگاه مه پاش در ۱۰۹ ساختمان مرتفع در جاکارتا، ۲۸ واحد مه پاش دیگر نیز در جریان نصب و عملیاتی شدن در راستای تلاش ها برای بهبود کیفیت هوا در اندونزی قرار خواهند گرفت. »

وی همچنین افزود تلاش ها در این مورد رو به افزایش است و پروتکل آبیاری جاده ها از سوی آتش نشانی و سرویس خدمات امداد و نجات انجام شده است.

دولت اندونزی همچنین پروتکل آبیاری جاده ها را افزایش داده است و نصب دستگاه های مه پاش را در راستای تلاش برای کاهش آلودگی هوا که هنوز در سطحی بالاست بیشتر کرده است.

در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) پروتکل آبیاری جاده ها در ۲۹۰ منطقه در سراسر شهر جاکارتا با ۲۸۷ خودرو و هزار ۱۲۸ نفر اجرا شد.

همزمان سازمان بهداشت جاکارتا از مردم خواست برای اجتناب از آلودگی هوا از فعالیت های غیرضروری خارج از خانه خودداری کنند و یا از ماسک های KN۹۵ یا KF۹۴ هنگام فعالیت خارج از خانه استفاده کنند و برای گروه های آسیب پذیر و کودکان تزریق واکسن آنفولانزا توصیه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha