۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85244505
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"خانه جوان" گناباد سه سال بعد از افتتاح هنوز به بهره برداری نرسیده است

گناباد-ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت:‌ با وجود این که ساختمان "خانه جوان" این شهرستان در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان نخستین خانه جوان استان خراسان رضوی افتتاح شد ولی به دلیل تکمیل نبودن امکانات هنوز به بهره برداری نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی اصغر اکبری روز یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گناباد افزود:‌ آن زمان خانه جوان این شهرستان در حالی افتتاح شد که هنوز تکمیل نشده بود و این مساله موجب غیر فعال بودن آن طی سه سال اخیر شده است.

وی ادامه داد:‌ ساخت "خانه جوان" گناباد در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و این طرح هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما هنوز زیرساختهای آب،‌ برق، گاز، تلفن و کف سازی و سایر تجهیزات مورد نیاز آن تامین نشده است.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت:‌۶ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خانه جوان شهرستان گناباد طی سال جاری اختصاص یافته و بعد از این تخصیص اعتبار روند تکمیل این طرح آغاز می شود و حداقل ۱۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل و بهره برداری نهایی آن نیاز است.

اکبری افزود:‌"خانه جوان" گناباد تاکنون تحویل اداره ورزش و جوانان این شهرستان نشده و روند تکمیل آن توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حال اجراست.

وی اضافه کرد:از مجموع ۴۵ باشگاه ورزشی گناباد مجوز فعالیت برای ۱۵ باشگاه ورزشی صادر شده و بقیه در حال انجام است و بعد از اخذ مجوز باشگاههای ورزشی صلاحیت موسسان و مدیران داخلی بررسی و امکان تایید صلاحیت مربیان رشته های ورزشی به تفکیک ورزشهای بانوان و مردان در راستای قوانین انجام می شود و در مجموع خانواده ها با دلگرمی بیشتری به ورزش می پردازند.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد با اشاره به برخورد سلیقه ای بانکهای شهرستان گناباد در پرداخت تسهیلات مرتبط با جوانان از جمله ازدواج و فرزند آوری روان سازی بیشتر خدمات بانکها در این زمینه را خواستار شد.

اکبری تشکیل و توسعه کمی و کیفی مجمع خیرین ازدواج و مراکز تخصصی ازدواج و تنظیم خانواده و تشکلهای مردم نهاد برای ترویج ازدواج به هنگام را از ضرورتهای شهرستان گناباد دانست.

سید حسن شریفی مقدم معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار گناباد هم در این نشست با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از نخبگان جوان گناباد در آینده نزدیک از اداره ها و نهادهای این شهرستان خواست که ۲ نفر از پرسنل جوان نخبه خود را در این زمینه معرفی کنند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha