ساخت بیش از هزار کلاس درس طی ۶ ماه گذشته در استان تهران

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طی ۶ ماه گذشته بیش از هزار کلاس درس در زیربنایی بالغ بر ۱۰۰ هزار مترمربع فقط در استان تهران ساخته شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، حمیدرضا خان محمدی روز یکشنبه در آیین افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه منطقه ۹ تهران اظهار کرد: برای ایران قوی و آباد باید مدارس قوی داشته باشیم. اگر می‌خواهیم آینده روشنی داشته باشیم باید امروز با تلاش و برنامه‌ریزی مسیر رشد و آبادانی را از مدارس شروع کنیم و مشی پهلوانی و جوانمردی و ایران دوستی در مدارس مشق شود.

وی به تاثیرات مختلف ساخت و فعالیت مدرسه در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: اقتصاد مدرسه، اقتصاد پایداری است چرا که طبق برآوردها هر مدرسه ۷۰۰ فرصت شغلی را با واسطه و بی‌واسطه به همراه می آورد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از رضایت و خوشحالی دانش آموزان در برخورداری از فضای آموزشی با نشاط و زیبا، تصریح کرد: معماری، فضا و تجهیزات مناسب همه در یادگیری موثر است. باید رضایت و لبخند دانش آموزان و اولیا را داشته باشیم و به جهان نشان دهیم که با وجود همه مشکلات امید در این کشور جاری است.

این مدرسه با ۱۴ کلاس درس در زمینی به مساحت ۱۲۶۰ مترمربع با زیربنای ۱۹۰۰ مترمربع با مشارکت خیر نیکوکار «سیاوش زرازوند» در منطقه ۹ آموزش و پروش شهر تهران احداث شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha