۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85244771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: تغییر مسئولان در کشور موجب پیشرفت و توسعه می‌شود

قرچک - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: تغییر مسئولان در جمهوری اسلامی باعث پیشرفت و توسعه خواهد بود، باید همه پیرو ولایت و نظام باشیم و در خدمت‌گزاری به مردم از یکدیگر پیشی بگیریم.

به گزارش ایرنا ، عباس جوهری روز یکشنبه در آیین مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به قله های پیشرفت نزدیک شده و برای سرعت بخشیدن به این امر باید از اشراف گری دوری کنیم، در راستای بعثت و نهضت حرکت کرده و شبانه روزی فعالیت جهادی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده است فرمانداران نقطه وصل نظام با مردم هستند، باید مواظب باشیم این نقطه وصل از بین نرود، ارتباط با مردم قطع نشود.

این مسئول افزود: دولت سیزدهم که خود را دولت مردمی معرفی کرده است، فرمانداران که در حال خدمت هستند از بطن مردم انتخاب شده و در این دولت جوانان دهه شصتی موفق عمل کردند و کارنامه خوبی را به جای گذاشتند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: امروز اگر در شهرستان اعضای شورای تامین و شورای اداری همراه نباشند فرماندار را با مشکل مواجه می کنند، شهرستان قرچک به عنوان یک الگو هست زیرا همه مسئولان همراه و همصدا هستند.

وی افزود: سرپرست فرمانداری جدید از نیروهای خوب و انقلابی هست که نسبت به شهرستان قرچک آشنا بوده و در حوزه معاون سیاسی فرماندار ورامین کارنامه درخشانی دارد، اتمام و پیگیری پروژه های شهرستان قرچک باید پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

جوهری اضافه کرد: در آینده نزدیک انتخابات را در پیش داریم، دشمن تمام توپ های خود را به سمت انتخابات ایران هدف گرفته است باید در این مسیر هم برنامه داشته باشیم، امید آفرینی کنیم و مردم نیز با حضور پر شور خود دشمنان نظام را معیوس خواهند کرد.

در این آین حسین فخاری به عنوان فرماندار جدید قرچک معرفی و از تلاش های علیرضا فاتحی نژاد قدرانی شد، فخاری پیش از این معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین بود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha